Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hyi vittu mä vihaan yli kaiken tuota keski-ikä -kuolema välillä olevien ihmisten tanssityyliä nykymusiikin tahtiin! siis kattokaa nyt..näyttäävät joltain roidragesta kärsiviltä sammakoilta:urjo: jotain 70-luvun discotanssin ja lavatanssien sekoitusta:dance::dance2: ihanaa tulee taas pikkujoulukausi ja pääsee seuraamaan tätä toimintaa ihan aitiopaikalta selvinpäin työn puolesta..
siinä vähä tanssimisen mallia

Jugetsi mä oon messissä..

hyi vittu mä vihaan yli kaiken tuota keski-ikä -kuolema välillä olevien ihmisten tanssityyliä nykymusiikin tahtiin! siis kattokaa nyt..näyttäävät joltain roidragesta kärsiviltä sammakoilta:urjo: jotain 70-luvun discotanssin ja lavatanssien sekoitusta:dance::dance2: ihanaa tulee taas pikkujoulukausi ja pääsee seuraamaan tätä toimintaa ihan aitiopaikalta selvinpäin työn puolesta..
Jep.

Mut miten sitten on karaoken laita? Helkkari, mitä menoa! :wtf:

Myrsky alkanut Etelä-suomessa. Ikkunat ja ovet säppiin.

Myrsky alkanut Etelä-suomessa. Ikkunat ja ovet säppiin.
joo mä tässä länsiväylän vieressä merenrannalla toivon sydämeni pohjasta ettei firman parkkipaikkojen lipputangot anna periks..huojuuvat ja paukkuuvat kuin allekirjoittanut tukka sekaisin rataillan jälkeen..sattuu auto olemaan just hollilla parkissa.vittu pitäiskö ihan siirtää kauemmaksi:D

joo mä tässä länsiväylän vieressä merenrannalla toivon sydämeni pohjasta ettei firman parkkipaikkojen lipputangot anna periks..huojuuvat ja paukkuuvat kuin allekirjoittanut tukka sekaisin rataillan jälkeen..sattuu auto olemaan just hollilla parkissa.vittu pitäiskö ihan siirtää kauemmaksi:D

Kyllähän ne jotain kunnon myrskyvaroitusta antoivat, eli sähköt poikki meininkiä jne jne.....joten kaara pois sieltä äkkiä . :D

Hape: meni noin kuusi sekuntia ja meni hermot ton videon kanssa. Aargh. Eikä toi nyt liity mitenkään OIKEAN luontoäitiin.

:)

Back
Ylös Bottom