Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

10 päivän loma on aluillaan. Ajatuksena oli käyttää aikaa rakentavasti treenaamalla, vaan ainakin viikonloppu tuntuu sittenkin menevän lähinnä baareissa ja sohvalla maatessa :jahas:

Helvetti ku vituttaa etten oo minkäälaisissa töissä.. Jos oisin duunissa... oijoi..

http://www.nordiccarsale.is/

Nimittäin Islannissa alkaa olemaa autot aika hyvissä hinnoissa.. Halvin q7 audi jotain 24 000 euroa, jos googlen valuuttakurssiin on uskominen.. Muutenkin ihan sairaan hyviä ja vähän ajettuja autoja.

Toinen mikä vituttaa on ensiviikko.. syn-vitun-tymäpäivät.. :(

Vatsatauti. Olipa mukava heräillä pitkin yötä ruutalle.

Tänään kaverin läksiäiset ja mä oon TÖISSÄ. Saatana.

Länsi-Suomalaiset murteet. Tai jostain Tampereelta tms.

"Monelt sää oikke pistit maate?"

"Laitila limonaati o höyrysähöl pullotett."

"Ei, vaa tosa mää kaatusin ja löin pääni"

"Mää rimpauttel sul."

"Antteks nyv va kaik länssuamalaise ja haistakka paska."

"Pulu kaatus"

"Mist sää ny to kaivot?"

"Muistaks kon kannel mä fregatin?"

"Ulkon o lunt ja lumes o kust."

Pitäis lukea useampaakin tenttiin, mutta se ei vaan onnistu. Tänään kirjastossa homma toimi ihan hyvin, mutta kotona lukeminen on ylitsepääsemättömän vaikeeta..

Länsi-Suomalaiset murteet. Tai jostain Tampereelta tms.

"Monelt sää oikke pistit maate?"

"Laitila limonaati o höyrysähöl pullotett."

"Ei, vaa tosa mää kaatusin ja löin pääni"

"Mää rimpauttel sul."

"Antteks nyv va kaik länssuamalaise ja haistakka paska."

"Pulu kaatus"

"Mist sää ny to kaivot?"

"Muistaks kon kannel mä fregatin?"

"Ulkon o lunt ja lumes o kust."

Tampere on pirkanmaata ei länsisuomea. Noi varmaan Turun suunnalta.

Koitin äsken reenata vähän matikan ja fysiikan tehtäviä amk koetta varten ja tulipa todettua että oon aika vitun daiju. Ei vaan aukee noi vitun laskut mulle :wanha::curs: vitun pahvi, kai se on jäätävä koiran hommiin :wall:

Koitin äsken reenata vähän matikan ja fysiikan tehtäviä amk koetta varten ja tulipa todettua että oon aika vitun daiju. Ei vaan aukee noi vitun laskut mulle :wanha::curs: vitun pahvi, kai se on jäätävä koiran hommiin :wall:
veit kyllä ihan täysin sanat suustani, tuntuu ihan mahdottomilta kun amiksestakin on jo 3 vuotta. Tsemppii kuitenkin:)

Aamulla suihkussa ollessani liukastuin ja vedin lervat lattialle. Lonkka, vasen olkapää ja pää ottivat kunnolla osumaa kaakeliin. Taju ei sentään lähtenyt, mutta kesti melkein tunnin ennenkuin pääsin sieltä ylös. Siitä sitten vaatteet niskaan ja terveyskeskukseen.

Tällä kertaa selvittiin onneksi aivotärähdyksellä.

Jos olisi lonkalle tai olkapäälle tapahtunut jotain niin mulla olisi pää revennyt:wall:

Kaaduin pyörällä ja nivelsiteet repesivät jalasta. Ei raskasta liikuntaa kolmeen viikkoon. Sattuu ihan sikana.

Toi on syvältä kestää vitun kauan parantua mullakin on nivelsiteet ollu venähtäneenä jo 3 viikkoo vieläkään ei pysty käveleen kunnolla...

Back
Ylös Bottom