Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Gargamel on niin äijä. Olen aika varma, että Peter Jackson diggailee kanssa, koska LOTRin Sauron on ripattu Smurffeista.

http://www.youtube.com/watch?v=OLQhm0KHImM

gargamel.jpg

Shotti otettu ja lähetetty, tsekkaa sähköposti.
Herra olla nyt very very impotent person. Yhtiömme kiittää.
Mitkä on top3 bändit rankemman metallin puolelta all time?
Nyt pistit todella pahan, ootas, hörppään kahvia vähän ja päätän.

1. Daylight dies
2. Seventh wonder
3. Diablo

4. Machinae supremacy
5. Opeth
6. Dimmu Borgir
7. Entwine
8. Soilwork

3. Diablo
5. Opeth

Pakko poimia ne kaks, jotka omaan korvaan sopivat parhaiten.
Mitäs mieltä kyseisten ryhmittymien uusimmista tuotoksista?

Onneksemme Opeth tulossa joulukuussa takasin Suomenmaalle. Katsomaan kenties? Hyvän setin vetivät jo TurGusessa kesällä ja Åkerfeldt kävi sitten Bloodbathin kanssa vetämässä vielä kovemmat vyörytykset...

Nyt pistit todella pahan, ootas, hörppään kahvia vähän ja päätän.

1. Daylight dies
2. Seventh wonder
3. Diablo

4. Machinae supremacy
5. Opeth
6. Dimmu Borgir
7. Entwine
8. Soilwork

Jokaisella on varmaan ne muutama levy, mitkä on syystä tai toisesta tärkeimmät.

Oletkohan koskaan kuullut Moonspell - Wolfheart? Siinä on jotain ainutlaatuista. Jos pitäis ottaa yks levy mukaan autiosaarelle, niin toi ois aika lähellä. Minkä itse säästäisit jos pitäisi yksi levy ottaa mukaan?

Diablo tekee aina laatua, Opeth vetelee välillä vähän huteja. Opethin olen Lamentations settinä nähnyt Kullikamarilla Mansessa. Oli loistava keikka.

Jokaisella on varmaan ne muutama levy, mitkä on syystä tai toisesta tärkeimmät.

Oletkohan koskaan kuullut Moonspell - Wolfheart? Siinä on jotain ainutlaatuista. Jos pitäis ottaa yks levy mukaan autiosaarelle, niin toi ois aika lähellä. Minkä itse säästäisit jos pitäisi yksi levy ottaa mukaan?
Moonspell ei jostain syystä ole koskaan iskenyt ennen Night eternal levyä, joka on yksi parhaimpia lättyjä.

Jos yksi lätty pitäis mukaan saarelle ottaa, niin varmaankin se olisi The Foreshadowing - Days of nothing, masentavan hyvä levy. Bändi pitäisi tuohon listaan lisää Katatonian kanssa.

Entwine!
Olin ihan varma ettei Miken kokoiset äijät kuuntele moista herutusmetallia :lol2:

Ei siis sillä että huono yhtye olisi, itsekin tykkään kovin:haart:

Back
Ylös Bottom