Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä ~2000 kcalin päiväsetti ja saa mäkissäkin käydä
Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g
Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti
Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g
Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g
Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g
Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213
Terve. Treeni ja ruokavalio suosituksia kaipaisin. Olis tarkotus kolme kertaa viikossa alkaa käymään salilla. Kaikkia lihaksia haluaisin aika tasapuolisesti treenata. Lihasmassaa sais tulla kyl muutama kilo lisää. Esim 5 kiloo. Tällä hetkellä pelaan kerran viikossa sulkista ja kerran lentistä. Töihin tulee aina juostua. Ruokavalio on kyl surkee. Välillä ei tuu syötyä mitään. 180/70 ois mitat
Giffit ois kiva saada myös optiona
En mää noita lyhenteitä oikein tiedä :(
Hae youtubesta, niin löytyy videoita.
Tässä taas yksi aloitteleva salilla kävijä vinkkejä vailla ruokavalioon liittyen.
Olen nyt kuukauden ajan käynyt 3x(ma, ke, pe) viikkoon salilla ja siinä samalla 2x (ti, la tai su) 7kilometrin lenkillä. Olen 17v, joten päivittäin tulee syötyä kouluruokaa, johon en voi vaikuttaa. Kotipuolessakin tarjottava illallinen on yleensä ihan terveellistä "perus safkaa", perunaa,lihaa,kanaa, riisii, vihanneksia jnejne. Ongelmana tulevat aamupala, välipalat ja illallinen. En oikein tiedä mitä pitäisi suuhun laittaa. Suurin ongelmakohtani kropassani on navan alla paistatteleva "rasvarengas" ja läskiä on muuallakin aivan liikaa ( mitat 182 / 85 ). Nyt aluksi olisi tarkoitus polttaa ylimääräiset rasvat pois ja keskittyä vasta sitten kunnolla lihaksen ja voiman hankintaan. Osaisiko joku suositella sopivia aamu-, väli- ja iltapaloja, joilla läskienpoltto onnistuisi, mutta salireenikään ei menisi aivan hukkaan? Ja onko laihduttaminen ylipäätänsä mahdollista, jos haluaisi että salilla kävimisestäkiin olisi jotain hyötyä?
Saliohjelmani on kolmejakoinen, jonka olen hommannut saliltani personal trainerilta.
Kaikki mahdolliset vinkit ja kommentit peliin. Kiitos jo etukäteen.
Moro!
Täällä yksi 16vuotias treenaamisen aloittanut opiskelija kaipaisi apua. Olen ajatellut aloittaa treenaamisen tuolla alkupostauksen 2-jakoisella ohjelmalla, mutta minua mietityttää kuinka usein olisi hyvä käydä viikossa salilla? Voisin aivan hyvin käydä 4 kertaa viikossa vai onko se turhan suuri määrä näin ihan aloittelijalle? Minkälaisella ohjelmalla olisi hyvä treenata jos haluan käydä 4 kertaa viikossa salilla?
Kiitos etukäteen.

Moro!
Täällä yksi 16vuotias treenaamisen aloittanut opiskelija kaipaisi apua. Olen ajatellut aloittaa treenaamisen tuolla alkupostauksen 2-jakoisella ohjelmalla, mutta minua mietityttää kuinka usein olisi hyvä käydä viikossa salilla? Voisin aivan hyvin käydä 4 kertaa viikossa vai onko se turhan suuri määrä näin ihan aloittelijalle? Minkälaisella ohjelmalla olisi hyvä treenata jos haluan käydä 4 kertaa viikossa salilla?
Kiitos etukäteen.