paljoko sulla on romua tossa davidin vipuvarsipenkissä tuossa videolla?
Mistäköhän tuon videon vois nähdä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paljoko sulla on romua tossa davidin vipuvarsipenkissä tuossa videolla?
http://www.youtube.com/watch?v=eiyZlP05dusMistäköhän tuon videon vois nähdä?
Tohon pitäis keksiä nyt nopeasti jotain nokkelaa....Mikä on suhteesi Hulkkiin tätä nykyä?
Mitä mieltä olet naiskehonrakennuksesta?
Jos Hulkki, Nyyssölä ja Tomi menevät pimeään huoneeseen, kuka poistuu viimeisenä?
Jos sulle tulisi tilaisuus kuvata Colin Farrelia ihan vapaasti missä tahansa scenariossa, minkälainen kuva siitä tulisi?
![]()
Mikä on suhteesi Hulkkiin tätä nykyä?
Mitä mieltä olet naiskehonrakennuksesta?
Jos Hulkki, Nyyssölä ja Tomi menevät pimeään huoneeseen, kuka poistuu viimeisenä?
Ei sitä niin paljoa ole takaisin kysytty, että kannattaisi alkaa pitämään.Todella harmi kun tuo blogi loppui. Oli mielenkiintoista seurata työtäsi ja lukea siihen liittyviä juttuja. Olisiko mitään mahdollisuuttaa saada jotain vastaavaa vaikka sitten ilman mitään kommentointimahdollisuutta?
No mua sanovat amatööriksi ja mulla on 1ds mk2. Dave Hill kuvaa rupusella 5D:llä. Ei se kamera ammattilaista tai amatööriä tee.Kumpi näistä amatöörille ja miksi:
Canon EOS 450D
Sony DSLR-A 300
Totta, pokkarilla ja kännykkäkameralla otetaan nykyisin parhaat ja arvostetuimmat taidekuvat.No mua sanovat amatööriksi ja mulla on 1ds mk2. Dave Hill kuvaa rupusella 5D:llä. Ei se kamera ammattilaista tai amatööriä tee.
Kyllä, ainakin mitä kisoja katsoo.Totta, pokkarilla ja kännykkäkameralla otetaan nykyisin parhaat ja arvostetuimmat taidekuvat.