Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
että hänet yritettiin raiskata jonkun miehen taholta.

Salkkareista kun on kyse, niin ihme että ei raiskattu. Niinhän Katrillekin kävi, vaikka kyse oli vain väkisin suutelemisesta, jonka jälkeen Katri juoksi ulos hissistä. :rolleyes: Aika häilyvä käsite Salkkareissa tämä raiskaus.

Joonatan sai piirakkaa, toisin kuin toi Miro tule koskaa saan tuolta Oonaltansa, huomisen jaksoo odotellessa mitäs toi Kari keksii seuraavaksi :D
Pyh. Mä oon taas ihan varma että Miro on saanu Oonalta, se on vaan sen verran HC-kamaa, että sitä ei voida salkkareissa näyttää.:rock:

Toi Joonatanin seksikokeilu teki siitä jätkästä vielä ärsyttävämmän.

Pyh. Mä oon taas ihan varma että Miro on saanu Oonalta, se on vaan sen verran HC-kamaa, että sitä ei voida salkkareissa näyttää.:rock:
No ei se kyllä ole saanu. Viimeksi kun Miro kävi ostamassa Stellansilta kondomeja ja yritti lämpätä Oonaa sohvalla viltin alla, Oona sanoi ettei ole vielä valmis. Miro sanoi, että kyllä hän jaksaa odottaa ja jos ne olisi sen jälkeen yhtynyt jossain niin kyllä se olisi sen verta merkittävä tapahtuma, että olisi näytetty.
Salkkareista kun on kyse, niin ihme että ei raiskattu. Niinhän Katrillekin kävi, vaikka kyse oli vain väkisin suutelemisesta, jonka jälkeen Katri juoksi ulos hissistä. :rolleyes: Aika häilyvä käsite Salkkareissa tämä raiskaus.
No mut kyllähän Tanjan raiskaamisesta on sentään syntyny se ärsyttävä luuviulu.

Olen varmaan ainoo jota Kari ärsyttää aika huolella. Ihme vauhkoomista sillä. Noora laitto juntille hetkeksi jauhot suuhun.

Että nauroin tolle karin toilailulle, ja mites hemmetti jollakin voi Kartsa ärsyttää, parhaimpiä näyttelijöitä koko sarjas.

Että nauroin tolle karin toilailulle, ja mites hemmetti jollakin voi Kartsa ärsyttää, parhaimpiä näyttelijöitä koko sarjas.
Todellakin. Aivan mahtavaa komediaa alkaa noi salkkarit olemaan. Ootteko pistäny ite merkille, että viime kevään ja tän syksyn aikana salkkareitten luonne on vaihtunu iha täysin. Ennen oli kaikkia synkkisaiheita enkä varmaa sitä ennen koskaa nauranu kohtauksille mut nyt toi on melkeinpä täyttä komediaa.

Todellakin. Aivan mahtavaa komediaa alkaa noi salkkarit olemaan. Ootteko pistäny ite merkille, että viime kevään ja tän syksyn aikana salkkareitten luonne on vaihtunu iha täysin? Ennen oli kaikkia synkkisaiheita enkä varmaa sitä ennen koskaa nauranu kohtauksille mut nyt toi on melkeinpä täyttä komediaa.
Olen huomannut itsekkin :D paitsi toi Paulan ja Eeron toilailu oli pilata kaiken, ja sit kans pelkää että tosta tehdää turhan iso juttu tosta Maaritin "raiskauksesta". Menee aika lailla maku jos näin käy, mutta Kari ja Noora episodi on loistavaa seurattavaa :D

Hahaaa, tuliko vähän legendaarinen heitto Ipeltä: "Mä hoidan mielelläni sellaiset hommat, jotka kasvattaa vähä tätä mun hauista":lol2:

Back
Ylös Bottom