Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Aika jännään kohtaan jäi tänään salkkarit. Kyllä Sepi ja Eero ehtii tulla tonne saunaan ennen ku noi spurgut ehtii väkisinmakaamaan Mature-Maaritin. Maarit saa tästä opetuksen ja lopettaa dokaamisen.

Aika jännään kohtaan jäi tänään salkkarit. Kyllä Sepi ja Eero ehtii tulla tonne saunaan ennen ku noi spurgut ehtii väkisinmakaamaan Mature-Maaritin. Maarit saa tästä opetuksen ja lopettaa dokaamisen.
Miten sille Maaritille kävi? En ehtinyt nähdä jakson alkua.

Edit: Way to go Joonatan!:hyvä: Onko se muuten jo 16 vaiko vielä sakkolihaa?:D

Eikä ole! :wtf: Yhtä leveä perse sillä on kuin ennenkin.
Se on vielä niin ärsyttävä tossa ohjelmassa, että melkeen tekis mieli lopettaa kattominen. Isabellan ar-ti-ku-loin-ti-kin on niin silmiinpistävää, että ärsyttää. Antais nyt Miron ja peikkotytön olla.

Se on vielä niin ärsyttävä tossa ohjelmassa, että melkeen tekis mieli lopettaa kattominen. Isabellan ar-ti-ku-loin-ti-kin on niin silmiinpistävää, että ärsyttää. Antais nyt Miron ja peikkotytön olla.
Jep, ja jäänyt helvetisti ärsyttämään se nenän "nykiminen" puhuessa. Joku siitä täällä joskus mainitsikin muistaakseni, ja nyt siihen ei voi olla kiinnittämättä huomiota.

Eikä ole! :wtf: Yhtä leveä perse sillä on kuin ennenkin.
Siis ongelmahan tuossa Isabellan perseessä ei ole yksin leveys, vaan se, että se on leveä ja samalla lättänä. Sellainen iso pyöreä persehän on perseiden aatelia (Esim. Beyonce Knowles:kuola:). Sitten tietysti monet tykkää sellaisesta aika pienestä ja timmistä perseestä, tyyliin Kylie Minoque (myöskin melko :kuola:). Pahin on juuri tuollainen leveä mutta lättänä, niinkuin Isabellan perse (sairaalloisen ylipainoisilla esiintyvät todelliset laardiperseet jätän tässä kokonaan pois laskuista).

Että ei mulla muuta, jatkakaa.

Jep, ja jäänyt helvetisti ärsyttämään se nenän "nykiminen" puhuessa. Joku siitä täällä joskus mainitsikin muistaakseni, ja nyt siihen ei voi olla kiinnittämättä huomiota.
Juu mainitsin tästä, ja toi häiritsee helvetisti, aina ku se puhuu nii kattoo vain sitä nenää :D liikkuu nii paljo että oksat pois.
Joonatan sai piirakkaa, toisin kuin toi Miro tule koskaa saan tuolta Oonaltansa, huomisen jaksoo odotellessa mitäs toi Kari keksii seuraavaksi :D

Jaa-a.. mulle ihan sama voisin vaikka nuolla sitä isabellan neää:rock: :D
Lättänäperse? mä luulen että enemmän "lotina" perse. Jauuzhht..
Voisin tuijotella sitä joka suunnasta tuntikausia, ilman että ärsyttää. Syödä kakkua sen perseen päältä samaan aikaa kun se artikuloisi mun rahvaanomaista käytöstä. EHANAA!

Saiko Maarit pultsareilta meisseliä?
Nyrkkiä taisi ainakin saada naamaan.

Edit. Ei saanut meisseliä. Eilisessä jaksossa Maarit itki ja avautui Eerolle, että hänet yritettiin raiskata jonkun miehen taholta. Perjantain jaksoa en nähnyt, niin en sen tarkemmin asiasta tiedä...

Back
Ylös Bottom