Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
onko paha olo? onko onko onko :D ah vaikkakin yövuorot vkl vituttaa mut ei sentää oo morkkis,darra,tili miinuksella..

Miksen juonut enemmän vettä eilen ennen nukkumaanmenoa..? Kävi kyllä mielessä, muttei jostain syystä huvittanut...

Vesi on paljon parempaa ku viina. Tosin mä oon juonu vettä viimeset 5h mut silti oon ihan perseet.... Eli ei se vesikään ihan viatonta ole :wtf:

eilen meni jumalauta kori kaljaa ja 5 paukkua rommikolaa ei saakeli et pikkase aamul turvotti muttany on taas hyvä meno, tänää selvinpäin baariin:) (kuskina) mitäköhän siitäkin tulee:)

No nii taasen mennää ja eile löyty baarist tyttökii ku oli skarpis kunnos:thumbs:

ei jumalauta. ei saatana. Piru itse on jo irti :D

ensin piti ottaa väin sikspäkki ja jokusia nelosoluita ja lähteä keskiyön aikoihin kotia. noh. lava meni, viideltä nukkumaan ja eihän kukaan enään sillon lähtenyt hakemaan. Ekan kerran kun heräsin niin aivan tajuton jysäri, jotain niin infernaalista. sitten sitä mukaan kun yrittää ujosti vettä ottaa niin eikun oksentamaan. olo on saastainen ja vieläkin huono. onneksi kohta saunaan. alkaa kutienkin jo tuntu että kyllä se tästä :whip:

Känniä vaa, ei täs oo muutakaa.

Kuusi olutta ja katsastamaan (karsinoimaan) kaverin kämppä. Lupaan olla kiltisti.

Viikonloppuna oli nätit jatkot. Kolme suomalaista äijää, Kolme venäläistä muijaa, neljä uusi-seelantilaista ja yks syntyperäinen nigerialainen. Ainoastaan suomalaiset oli tuttuja, muut vaan hyppäs kimppataksiin ja tuli messiin. Englanti sujui hienosti illan ja yön, aamulla alkoi vähän tökkiä. :D

Kaikki jäivät yöksi ja koko illan ja yön keittiön pöydällä ollut 50€ seteli oli edelleen tallella aamulla. Oli aivan uskomattoman nättiä/rentoa porukkaa ja varsinkin se nigerialainen.

Back
Ylös Bottom