Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos olet asunut Hollannissa ja pössyttelet siellä. Suomeen muuttaessa sitten joudut työpaikan takia käymään huumetesteissä ja narahdat niistä. Onko Hollannissa asuminen veruke sille, että sulta voi löytyä jotain? Tuli vain mieleen tämmöinen asia.
Veruke mihin?

Testillähän mitataan vain oletko pössytellyt. Ei siinä ketään kiinnosta missä olet sen tehnyt.

Veruke mihin?

Testillähän mitataan vain oletko pössytellyt. Ei siinä ketään kiinnosta missä olet sen tehnyt.
Sille, että olet polttanut. Joihinkin työpaikkoihin vaaditaan puhdas testi, mutta Hollannissahan tämä on laillista. Eli tuo ei merkitse mitään?

No jos firma haluaa testien avulla töihin ihmisiä, jotka eivät käytä huumeita, niin ihan samahan se on missä sitä huumetta on käytetty jos se testissä näkyy.

Typerin mahdollinen (tai noloin) kysymys;

Jos n. 3 minuutin sisällä ruokailun jälkeen kaikki tai suurin osa safkasta tulee ulos peräpäästä, onko mitään safkasta ehtinyt imeytyä? Eli pitääkö silloin vetää prodedrinksu vaikka päälle. En ole vetänyt enkä vedä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn.
Mikään mausteinen ruoka kun ei pysy kauaa sisällä. Edes valmiiksi marinoitu broileri.

Se just syömäs ruoka pistää vaan suoliston toimimaan ja täräyttää vanhat kuonat suolesta pihalle. Kyllä se marinoitu broileri jää sinne mahalaukkuun käymään.

Se just syömäs ruoka pistää vaan suoliston toimimaan ja täräyttää vanhat kuonat suolesta pihalle. Kyllä se marinoitu broileri jää sinne mahalaukkuun käymään.

Aijaha! No joku ongelma tässä sitten kuitenkin vielä on. Mutta ongelmalla ei ole niin väliä jos kuitenkin jotain ruokaa on imeytynyt, kiitos.

En ole vielä löytänyt vastausta kysymykseen siitä, kuinka nopeasti käsinlypsy yleensä tapahtuu keskimäärin per litra. Olisi kiva jos vaikkapa joku pakkiksen lehmitytöistä kertoisi.. jos sellaisia on? Tai ihan kuka vaan joka nyt sattuisi tietämään. Pakkohan jonkun on, ei tämä nyt niin paha ole!

Aijaha! No joku ongelma tässä sitten kuitenkin vielä on. Mutta ongelmalla ei ole niin väliä jos kuitenkin jotain ruokaa on imeytynyt, kiitos.

Mikä ongelma? Mulle tuo on ainakin ihan normaalia. Suolisto alkaa pelittää tehokkaammin, kun vatsaan tulee uutta ruokaa ja vanha ruoka, josta ravintoaineet ovat jo imeytyneet, tulee pihalle peräpäästä.

Mikä ongelma? Mulle tuo on ainakin ihan normaalia. Suolisto alkaa pelittää tehokkaammin, kun vatsaan tulee uutta ruokaa ja vanha ruoka, josta ravintoaineet ovat jo imeytyneet, tulee pihalle peräpäästä.

Ongelmaa mä en viitsisi tässä ruveta ruotimaan sen kummemmin :) Lähinnä sen "kuonan" koostumus ihmetyttää mutta ihmetyttäkööt vaan.

Ongelmaa mä en viitsisi tässä ruveta ruotimaan sen kummemmin :) Lähinnä sen "kuonan" koostumus ihmetyttää mutta ihmetyttäkööt vaan.

Joo ihmisen suoliston pituus on 5-10m (ohut- ja paksusuoli), niin aika vauhtia sen pitäis siellä kiemurrella, jotta sama aine tulis parin minuutin päästä toisesta päästä ulos :)

Joo ihmisen suoliston pituus on 5-10m (ohut- ja paksusuoli), niin aika vauhtia sen pitäis siellä kiemurrella, jotta sama aine tulis parin minuutin päästä toisesta päästä ulos :)

Joo, tiedän. Syömisen aloittaminen kuitenkin tapahtuu sellaiset puoli tuntia ennen lopettamista. Ylä- tai alakautta safka kuitenkin ulos tulee loppupäivän aikana mikäli safka ei sovi. Enkä mä välitä, syön mitä safkaa nyt ikinä löytyykään, joskus kroppa vaan tuntuu hylkivän sitä. Tiedän, että jos se lentää pian ulos yläkautta, niin ehkei ole ehtinyt prodet imeytyä (tämähän se tärkeintä on eikös :D), mutta entäs jos kaikki tulee seuraavien tuntien aikana eri kautta. Mitä on imeytynyt? No, ehkei pakkis tiedä tähän vastausta. Olkoot. :)

Mitähän varten FASTin shakerissa on painatukset kestäneet hyvin vuoden verran kiinni, mutta nyt se ihan tuostavaan alkaa lähtemään irti ja töhrimään joka paikan.
Edit: Vituttaa suorastaan kun on sormet mustat ja tahmeat ja shakerin kylki sotkuinen

mulla alko värit lähteen heti ku pesin koneessa.. nykyistä oon pessy vaan käsin enkä kovin kuumalla niin nyt on pysyny.

ajattelin aloittaa pienimuotoisen dietin. haluasin kuitenkin lihasten vielä kasvavan, mikä ei ymmärtääkseni oikein luonnistu miinuskaloreilla. olisiko siis mahdollista treenipäivinä olla plussalla, jotta lihakset saavat tarvittavat rakennusaineet ja sitten taas välipäivinä olla miinuksella. paino ei kyllä välttämättä laske kovinkaan paljoa tai edes ollenkaan. miltäs tämä kuulostaa? kysymys on kyllä niin:david: , että hävettää jo piqc

ajattelin aloittaa pienimuotoisen dietin. haluasin kuitenkin lihasten vielä kasvavan, mikä ei ymmärtääkseni oikein luonnistu miinuskaloreilla. olisiko siis mahdollista treenipäivinä olla plussalla, jotta lihakset saavat tarvittavat rakennusaineet ja sitten taas välipäivinä olla miinuksella. paino ei kyllä välttämättä laske kovinkaan paljoa tai edes ollenkaan. miltäs tämä kuulostaa? kysymys on kyllä niin:david: , että hävettää jo piqc

Kyllä lihakset tarvitsee niitä rakennusaineita muulloinkin kuin treenipäivinä, eli eivät ne saman päivän aikana palaudu. Lisäksi tuo kaloreiden ja painon vaihtelu ei tapahdu ihan niin lyhyellä aikavälillä, että voisit joka toisena pävänä laihtua ja joka toisena lihoa. Lopputulos olisi todennäköisesti nolla.

siellä missä lampaat ei voi laiduntaa

Back
Ylös Bottom