Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen oli aika "huvittava" juttu, vaikka monen mielestä se ei ehkä ollut. Itseäni tosin hymyilytti aivan perkeleesti. Eli vapaiden painojen puoli salilla on noin ~100 neliötä suuri, ja eilen sinne oli ahtautunut parhaimmillaan 21 treenaajaa. Joten siellä oli siis "aika" ahdasta, mutta se ei ollutkaan pahin juttu vaan se HAJU. Jollakin oli vähän jalkajaffat vuotanut joten salin täytti aivan järkyttävä jalkahien haju. Tämä yhdistettynä tavalliseen hien hajuun, pieruihin, kuumuuteen ja ahtauteen tuotti aika kivan treeniympäristön. :hyvä:
Hrr, ihan ahistaa kuvitella. Olis mun treenit jääny siihen. :lol2:
Onneks tääläpäin parhaillaan ollut ehkä 5 treenaajaa samaa aikaan. Harvemmin mä salilla kyllä nykyään käynkin.

vittu kun kaikki kusee. Pyörä hajoaa, taas pitää viedä huoltoon. Kouluhommissa detlainit lähestyy. Tenttejäkin perkele tulossa. Ja salillakin pitäisi keretä käydä, mutta pyörän hajoamisen takia menee kauemmin aikaa tossakin niinkuin muutenkaan ei olisi aikaa liikaa. :curs:

Faija kuoli. Pahinta tässä on, että ei oltu oikein puhuttu pariin vuoteen.. Jotenkin tuntuu pahemmalta.

osaan otto kans täältä. Omat ongelmat ei kyllä ton jälkeen tunnu miltään.

Suomi on ihan vitun paska maa ja Turku on paska kaupunki. Ihmissuhteet on päin vittua ja jätkät on mulkkuja, haluan vaan pois näistä kuvioista. Viime aikojen johdosta oon entistä vakuuttuneempi siitä että kun ens vuonna lähden, en jää kaipaamaan yhtään mitään.

Veit Alyssa jalat suustani. Paitsi etten asu Turussa (onneksi) enkä ole myöskään lähdössä mihinkään... Nyt meni myös kavereiden ohareihin lopullisesti hermot, on se VITTU vaikeeta järjestää sitä aikaa saatana jos on kerran luvannut perkele. :curs:

Ainii, mullakin perjantaina aineiston deadline ja aihetta ei vieläkään keksitty. Näin ne lehtijutut kato syntyy - viime hetkestä. :wall:

Perkeleen Smitfraud-C. -haittaohjelma :curs: En saa savustettua sitä koneelta, eikä mulla ole todellakaan varaa maksaa melkein satasta huollosta liikkeessä. Aina pitäis olla vähintäänkin yksi nörttikaveri näitä tilanteita varten.

Perkeleen Smitfraud-C. -haittaohjelma :curs: En saa savustettua sitä koneelta, eikä mulla ole todellakaan varaa maksaa melkein satasta huollosta liikkeessä. Aina pitäis olla vähintäänkin yksi nörttikaveri näitä tilanteita varten.

Formatoi...

Piti tilata uus verokortti ja loppuvuoden prosentiksi tuli sitten 35. Ei helvetin kuustoista!! :curs:

:itku:

2 viikkoa särkenyt hammasta, buranaa menee kuin leipää, enää 2 viikkoa siihen että saa sen hampaan hoidettua loppuun. Seuraavat kyllä hoidan yksityisellä. :/

Eikö kunnassasi ole särkypäivystystä, jonne pääsee heti?

On, mut meinaan kituuttaa ton 2vk viel. Juurihoito tehtiin puoliks ja loppu 2 viikon päästä. Välillä äityy helvetiksi. Ja toi alotettiin ihan pätevän olosen hammaslääkärin kans pienemmällä asemalla. Päivystys on semmonen mesta sit missä puudutuspiikillä heitetään tikkaa kun on ensimmäinen jalka kynnyksen yli, eli ei kiitos enää.

Kakarat oli yöllä tunkeutuneet autokatokseen ja koristellut mun ja muutaman muun autot jollain vitun pajunoksilla ja heinillä :curs:. Jos olisin saanut ne kiinni itse teosta, niin jumalauta.
Ei mun romulla niin väliä, mutta samaa ei voi sanoa naapurin 80000e volvosta.
Sitten viellä siihen päälle 14 tunnin työpäivä.

Back
Ylös Bottom