Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

...pitkä pätkä tekstiät...

meikä on miettiny just tätä samaa! iteki haluaisin olla tunnettu hyvänä kitaristina. vois olla ihan kivaa ku ihmiset tunnistais kadulla et "hei toi on se joka vetää niit komeit sooloja :)" eikä et "toi on toi JULKKIS". en menis ikuna mihkää mainoksiin (ellei sit gibson haluais mua mainostaa les pauleja) enkä pitäs mitää päiväkirjaa näille paskalehdille mun tekemisistä.

Vituttaa niin suunnattomasti lukea tenttiin, jonka materiaali on aivan kuraa... Prujut, jotka kurssilta saatiin on sellaista kärpäsen paskaa ettei mitää nää! Aihekkin on vielä iha riittävän vaikea (funktionaalista genomiikkaa) ja slidet on paskoja ni pitää vittu selata koko wikipedia ja kaikki mahdolliset googlen sivut ennenku jotai jostai ees vähän tajuaa. Ja sitten ei edes anneta aikaa lukee tenttii kuin viikko...:curs::curs:

En oo pystyny liikkuun himasta mihinkään kolmeen päivään kun on nilkka niin paskana eikä duuniakaan tahdo löytyä...

Ei helvetti tota pesukonetta. Vesipumppu on siinä kunnossa, että meteli on aivan käsittämätön. Vuoden vanha kone. Huoltomies kävi katsomassa ja totesi, että hyllyssä oleva pumppu ei käy, koska ko. konetta on valmistettu kahdella eri pumpulla. Mitään muuta ton äänekkään pumpun ei pitäis hajottaa, joten konetta saa onneks käyttää, mutta meteli on aivan käsittämätön. Ihan kuin joku ajelis tankilla keittiössä.

E, pumppua odotellessa...

Vittu että mä vihaan teini-ikäsiä, just mopon saaneita pikku paskiaisia! Kivittivät ja heittelivät tyhjillä battery-tölkeillä räystäässä majailevia lintuja. Saatana, tekis mieli hakata kaikki tollaset pikkuapinat teholle! :curs:

Meni maltti taas ihan totaalisesti, mäsäytin yhden kundin moposta peilit paskaksi ja käskin painumaan helvettiin. Eipä ollut kovin sankarillista meikältäkään toi "uhoominen", mut jumalauta että vituttaa toi viattomien eläinten rääkkääminen. Joku raja sentään.

Tuli ko. tilanteesta mieleen tapahtuma kun joku kymmenen vuotta sitten jotkut melkein parikymppiset mulkut kiusasivat kaljapäissään Brahen kentällä jotain irrallaan olevaa koiraa. Meikä menee siihen pikkupoikana melkein itku kurkussa, että antakaa sen koiran olla! Nekkuunhan siitä sai aika lahjakkaasti mutta jättivät koiran onneksi rauhaan. Aina olen mennyt tuollaiseen väliin ja tulen menemään vastakin.

Vituttaa taas kerran tää jalka. Olis pitäny luutua & parantua 3 kuukaudessa, nyt on menny kohta jo 4kk eikä mitään edistystä tapahtunut. Yleensä tämä asia ei jaksa enää vituttaa, koska pääsen kuitenkin kävelemään, mutta tänään tuntu normaalia enemmän kipua... :(

Vakuutusyhtiöstä ei oo vieläkään tullut rahaa enkä voi käydä töissä -> olen kaiken muun paskan lisäksi köyhä.

Kurkkuun on muuttanu kaktus. Sen lisäksi otin tänään vahingossa liikaa lääkkeitä ja nyt ei sitten uni niin vaan tulekaan. Great. :jahas:

Saatanan "tummaihoiset" oli taas joukolla raiskannu naisen kaisaniemenpuistossa :curs:
Vitun apinat. Ja kohta varmaan taas joku tulee selittää kuinka törkeä ja ennakkoluuloinen rasisti olen. Vittu että vituttaa paljon. Eihän kohta vittu uskalla naiset kävellä yksin kauppaan ilman että joku nokikeppi on työntymässä hameen alle. Voi saatanan saatana.

nivelsiteet paskana menee pari kuukautta parantua ei näköjään tarvi tehä jalkoja vähään aikaan...Jos pääsis tällä viikolla edes aloittaan punttireenit taas

Saatanan "tummaihoiset" oli taas joukolla raiskannu naisen kaisaniemenpuistossa :curs:
Vitun apinat. Ja kohta varmaan taas joku tulee selittää kuinka törkeä ja ennakkoluuloinen rasisti olen. Vittu että vituttaa paljon. Eihän kohta vittu uskalla naiset kävellä yksin kauppaan ilman että joku nokikeppi on työntymässä hameen alle. Voi saatanan saatana.

Komppaan.

Nigger.jpg

Faija kuoli. Pahinta tässä on, että ei oltu oikein puhuttu pariin vuoteen.. Jotenkin tuntuu pahemmalta.

Faija kuoli. Pahinta tässä on, että ei oltu oikein puhuttu pariin vuoteen.. Jotenkin tuntuu pahemmalta.
Otan osaa. Itsekin oon nyt ollut faijan kanssa riidoissa jo pidemmän aikaa, ja aika miestä syövää hommaa se on. Ei haluaisi riidellä, mutta joitain asioita tuntuu olevan lähes mahdoton sopia.

Eilen oli aika "huvittava" juttu, vaikka monen mielestä se ei ehkä ollut. Itseäni tosin hymyilytti aivan perkeleesti. Eli vapaiden painojen puoli salilla on noin ~100 neliötä suuri, ja eilen sinne oli ahtautunut parhaimmillaan 21 treenaajaa. Joten siellä oli siis "aika" ahdasta, mutta se ei ollutkaan pahin juttu vaan se HAJU. Jollakin oli vähän jalkajaffat vuotanut joten salin täytti aivan järkyttävä jalkahien haju. Tämä yhdistettynä tavalliseen hien hajuun, pieruihin, kuumuuteen ja ahtauteen tuotti aika kivan treeniympäristön. :hyvä:

Back
Ylös Bottom