Kumpaa päätä?Onks kukaan pojista ikinä yrittänyt "sheivaa" päätään vahaliuskoilla?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpaa päätä?Onks kukaan pojista ikinä yrittänyt "sheivaa" päätään vahaliuskoilla?![]()

Venaas. Kumpikohan se sitten on?Sitä millä sä et ajattele.![]()
Niin muakin, kun mimmi tulee himaan, niin mä revin siltä vaatteet pois ja... ja.. ja.. ei mulla kumminkaan seiso.Mä kerron teille yhen salaisuuden:
Mua panettaa aikas paljon..:whip:
Venaas. Kumpikohan se sitten on?
No en mä ainaskaan oo itteeni liuskoilla kiduttanu. Miitissä voidaan toki kokeilla sitäkin.:whip:
Jos kumminkin saat pikkuveljen pystyyn ja rupeatte hommiin, niin muista laittaa sykemittari päälle ettet vaan käy ylikierroksilla. Sänkyyn on moni kuollut.Niin muakin, kun mimmi tulee himaan, niin mä revin siltä vaatteet pois ja... ja.. ja.. ei mulla kumminkaan seiso.
Nyt alkaa kuulostaa mukavalta meiningiltä. Kaikkeen uuteen pitää suhtautua avoimin mielin!:jahas:Mä tuon liuskat, tuo sä pää....:whip:
Nyt liekkisiipiä uuniin. Mä oon tykästyny niihin ihan älyttömästi. Kuola valuu vaan suupielestä kun ajatteleekin.![]()
Mulle sais olla melkein pikkasen vielä tulisempia. T:"jalopenoja suoraan purkista"Noi on muuten yllättävän tulisia.
Vielä sais bisseä kaupasta. 20min aikaa. Hopi hopi!!Voi vittu.. Kaljat loppu. Kai mä sit meen kohta unille.
Minkähänlainen pössis siellä Åbo risteilyllä on oikein? Leni oksentaa kannen täyteen sappinestettä..
Ei parane, huomenna menen oikeasti puntille.Vielä sais bisseä kaupasta. 20min aikaa. Hopi hopi!!
Tekis mieli soitella sinne paatille ja kysyä mikä on meininki. Varmaan istuvat kaikki hiljaa omissa hyteissään ja ottavat keskiketterää.:D
Kyllä me oikeesti voitais mennäkkin. Näytettäis niille vähän juhlimisen mallia. Ei ne kuitenkaan muuten osaa.;)Ei parane, huomenna menen oikeasti puntille.
On se aika jännää varmaan aluksi, kun on niin paljon porukkaa siellä, mutta kuningas alkoholi auttaa kyllä siihen vaivaan. Mennäänkö ensi vuonna sinne herättämään pahennusta?:D
Suunnitellaan tota sitten ensi kuussa, mä meen koisiin tästä näin. Morjens.:haart:Kyllä me oikeesti voitais mennäkkin. Näytettäis niille vähän juhlimisen mallia. Ei ne kuitenkaan muuten osaa.;)
Hei Hani! Sä oot back. Olikos kiihkeää ja kosteaa?:whip:huh. känni ja darra, vitutus ja hilpeys. hassu fiilis....
Hä? :hyvä:huh. känni ja darra, vitutus ja hilpeys. hassu fiilis....