Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitä millä sä et ajattele. :rolleyes:
Venaas. Kumpikohan se sitten on?

No en mä ainaskaan oo itteeni liuskoilla kiduttanu. Miitissä voidaan toki kokeilla sitäkin.:whip:

Venaas. Kumpikohan se sitten on?

No en mä ainaskaan oo itteeni liuskoilla kiduttanu. Miitissä voidaan toki kokeilla sitäkin.:whip:

Mä tuon liuskat, tuo sä pää....:whip:

Niin muakin, kun mimmi tulee himaan, niin mä revin siltä vaatteet pois ja... ja.. ja.. ei mulla kumminkaan seiso.
Jos kumminkin saat pikkuveljen pystyyn ja rupeatte hommiin, niin muista laittaa sykemittari päälle ettet vaan käy ylikierroksilla. Sänkyyn on moni kuollut.
Mä tuon liuskat, tuo sä pää....:whip:
Nyt alkaa kuulostaa mukavalta meiningiltä. Kaikkeen uuteen pitää suhtautua avoimin mielin!:jahas:

Nyt liekkisiipiä uuniin. Mä oon tykästyny niihin ihan älyttömästi. Kuola valuu vaan suupielestä kun ajatteleekin.:kuola:

Noi on muuten yllättävän tulisia.
Mulle sais olla melkein pikkasen vielä tulisempia. T:"jalopenoja suoraan purkista"
Voi vittu.. Kaljat loppu. Kai mä sit meen kohta unille.

Minkähänlainen pössis siellä Åbo risteilyllä on oikein? Leni oksentaa kannen täyteen sappinestettä..
Vielä sais bisseä kaupasta. 20min aikaa. Hopi hopi!!
Tekis mieli soitella sinne paatille ja kysyä mikä on meininki. Varmaan istuvat kaikki hiljaa omissa hyteissään ja ottavat keskiketterää.:D

Vielä sais bisseä kaupasta. 20min aikaa. Hopi hopi!!
Tekis mieli soitella sinne paatille ja kysyä mikä on meininki. Varmaan istuvat kaikki hiljaa omissa hyteissään ja ottavat keskiketterää.:D
Ei parane, huomenna menen oikeasti puntille.
On se aika jännää varmaan aluksi, kun on niin paljon porukkaa siellä, mutta kuningas alkoholi auttaa kyllä siihen vaivaan. Mennäänkö ensi vuonna sinne herättämään pahennusta?:D

Ei parane, huomenna menen oikeasti puntille.
On se aika jännää varmaan aluksi, kun on niin paljon porukkaa siellä, mutta kuningas alkoholi auttaa kyllä siihen vaivaan. Mennäänkö ensi vuonna sinne herättämään pahennusta?:D
Kyllä me oikeesti voitais mennäkkin. Näytettäis niille vähän juhlimisen mallia. Ei ne kuitenkaan muuten osaa.;)

huh. känni ja darra, vitutus ja hilpeys. hassu fiilis....

huh. känni ja darra, vitutus ja hilpeys. hassu fiilis....
Hei Hani! Sä oot back. Olikos kiihkeää ja kosteaa?:whip:

e. Öitä Dinssoni!:haart:

Vittu, onkohan tämä luuseriuden huippu. On perjantai, olen kotona, juon kaljaa ja katselen Babylon-5:ttä...

Back
Ylös Bottom