Olli Hokkanen - Colan juonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Missähän sen "pedofiili" videon voi nähdä? koska en usko että se mitään pedofilian merkkejä täyttää.
Poikia aikuisen miehen asunnossa ihme asuissa, ilman että vanhemmilla on mitään tietoa asiasta... Ja tämä videolle ja nettiin... Ei täytä vain pedofilian vaan myös todella sekan mielen merkit.

Tosin lapsethan itse löysivät vaatteet ja tunkeutuivat asuntoon ilman Hokkasen lupaa, tietysti.

Haluaisit siis itse tutkia videon?:arvi:

Sitä ne on sukulaiset sanonut että ei se järkevää ole.
661.jpg

nyt kävi näin

Toivottavasti olli joku potkaisee sua niin lujaa munille että alat pikkuhiljaa ajattelemaan ja jos on sen jälkeen vielä taipumuksia, tilaat kastraation itsellesi

nyt kävi näin

Toivottavasti olli joku potkaisee sua niin lujaa munille että alat pikkuhiljaa ajattelemaan ja jos on sen jälkeen vielä taipumuksia, tilaat kastraation itsellesi

Vähän myöhään tulee vastaus. Mutta eikai kukaan nyt kuvittele, että jos joku pedofiili kuvaa itelle runkkumatskua, niin laittaisi videon youtubeen? Ehkä jossain alan sivustolla sitä voisi esitellä, mutta ei todellakaan youtubessa. Eiköhän tässä kyse nyt ole vaan miehestä, jolla ei oo kaikki kortit pakassa ja on sitten löytänyt tasoisiaan kavereita joistakin kakaroista ja kuvannut kavereitaan ja mennyt pistämään hölmäyksissään nettiin. Ja tämä kun yhdistetään vallalla olevaan pedofiilihysteriaan, niin taas on mistä varoitella lapsia ja repiä lööppejä.

Lähtikö Ollilta siis neitsyys vai antoko se eukko Ollin ottaa oman neitsyytensä? Veikkaan ensimmäistä.

Pelimies selvästi. Mitä helvettiä, kaveri syntyny 87 ja näyttää ihan ikälopulta:lol2:

miten ihmeessä kola-Ollin näköinen ja "tasoinen" kaveri edes saa naisen?
Ikisinkkuna täytyy varmaan kysyä neuvoa Ollilta, miten ja missä se tapaa noita tai miten kukaan edes suostuu tapaamaan sen julkisesti? "Moi, mä pystyn juomaan melkeen pullon kolaa yhdellä huikalla. Meille vai teille?"

miten ihmeessä kola-Ollin näköinen ja "tasoinen" kaveri edes saa naisen?
Ikisinkkuna täytyy varmaan kysyä neuvoa Ollilta, miten ja missä se tapaa noita tai miten kukaan edes suostuu tapaamaan sen julkisesti? "Moi, mä pystyn juomaan melkeen pullon kolaa yhdellä huikalla. Meille vai teille?"

Ja noissa kuvissa eukko näyttää vielä ihan ihmismäisen näköiseltä että luulis sillä jonkinlaista valinnanvaraakin olevan:jahas:. Ehkä parempi, ettei yritäkään ymmärtää.

Helvetti...sinkku enkä naista löydä...On ihan hyvän näköisen ladyn olli löytänyt,mutta kokis on liian hapokasta ja muksuja en kuvaa joten täytyy kai tyytyä kohtaloon.:rock:

Back
Ylös Bottom