Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alyssa tykkäätkö sä tisseistä?

Kyl mä sellasista näteistä tisseistä tykkään, rumista en niinkään.
No hyvä. Mä aattelin että onkohan mussa jotain vikaa, kun tykkään suunnattomasti tisseistä. Vähän kaikenlaisista sellaisista.

Mä en tykkää rumeista tisseistä.. ne on rumia.

No hyvä. Mä aattelin että onkohan mussa jotain vikaa, kun tykkään suunnattomasti tisseistä. Vähän kaikenlaisista sellaisista.

Pippelit on kyllä kivempia ku tissit, tissit on vähän tylsiä.

Pippelit on kyllä kivempia ku tissit, tissit on vähän tylsiä.
Voitaisko me sit vaikka tässä pikasesti testailla. Jos sä hiplailet pippeliä ja mä tissejä. Eikun. Ööh..:eek:

Ei tissei ja pippelei voi verrata!

Ei tissei ja pippelei voi verrata!

Voihan. Aatteleppa nyt ite.
Mä en mitenkään sais kokonaista tissiä suuhun vaikka yrittäisin, mutta kyllä se pippeli menee.:jahas:

:D

Voitaisko me sit vaikka tässä pikasesti testailla. Jos sä hiplailet pippeliä ja mä tissejä. Eikun. Ööh..:eek:

Mä en hiplaile yhtään mitään :jahas:

Jepu: Miksei voi? :D

Jugetsi: Riippuu tisseistä ;)

Alyssa: nokun niillä on ihan eri käyttötarkotus :D Pinppei ja pippelei voi vertailla jo keskenään.

Kyllä pippeleitä ja tissejä voi verrata. Molempia on kiva katsoa, nuolla ja puristella.
Mä meinasin jo tulla sulle huutelemaan, että tuuhan tänne nyt kertomaan miten asiat oikeesti on.

Mä meinasin jo tulla sulle huutelemaan, että tuuhan tänne nyt kertomaan miten asiat oikeesti on.
Editoin tuota mun viestiä parempaan muotoon...

Jos hyvin muodostuneen tissin puristeltavuuskerroin on noin 4, pippelin vastaava on 7.
Toisaalta taas tissin nuoltavuuskerroin on 6, kun taas pippelin 1-3, mielentilasta riippuen.
Näin (melkein)heteromiehen näkökulmasta.

Editoin tuota mun viestiä parempaan muotoon...

Jos hyvin muodostuneen tissin puristeltavuuskerroin on noin 4, pippelin vastaava on 7.
Toisaalta taas tissin nuoltavuuskerroin on 6, kun taas pippelin 1-3, mielentilasta riippuen.
Näin (melkein)heteromiehen näkökulmasta.
Mikä asia olisi nuoltavuuskertoimella tai puristeltavuuskertoimella arvosteltunu tasoa 10, jos nämä edellä mainitut asiat saavat vain noin huonoja arvosanoja?

Onko sulla jo herännyt?

Sori :offtopic: mut sä oot kyl aivan saatanan kirjava, Dinho. :eek:

Back
Ylös Bottom