Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tapan!sulla on kilpailija!
Alyssa tykkäätkö sä tisseistä?
tapan!

No hyvä. Mä aattelin että onkohan mussa jotain vikaa, kun tykkään suunnattomasti tisseistä. Vähän kaikenlaisista sellaisista.Kyl mä sellasista näteistä tisseistä tykkään, rumista en niinkään.
No hyvä. Mä aattelin että onkohan mussa jotain vikaa, kun tykkään suunnattomasti tisseistä. Vähän kaikenlaisista sellaisista.
Voitaisko me sit vaikka tässä pikasesti testailla. Jos sä hiplailet pippeliä ja mä tissejä. Eikun. Ööh..Pippelit on kyllä kivempia ku tissit, tissit on vähän tylsiä.

Ei tissei ja pippelei voi verrata!
Voitaisko me sit vaikka tässä pikasesti testailla. Jos sä hiplailet pippeliä ja mä tissejä. Eikun. Ööh..![]()
Mä meinasin jo tulla sulle huutelemaan, että tuuhan tänne nyt kertomaan miten asiat oikeesti on.Kyllä pippeleitä ja tissejä voi verrata. Molempia on kiva katsoa, nuolla ja puristella.
Editoin tuota mun viestiä parempaan muotoon...Mä meinasin jo tulla sulle huutelemaan, että tuuhan tänne nyt kertomaan miten asiat oikeesti on.
Mikä asia olisi nuoltavuuskertoimella tai puristeltavuuskertoimella arvosteltunu tasoa 10, jos nämä edellä mainitut asiat saavat vain noin huonoja arvosanoja?Editoin tuota mun viestiä parempaan muotoon...
Jos hyvin muodostuneen tissin puristeltavuuskerroin on noin 4, pippelin vastaava on 7.
Toisaalta taas tissin nuoltavuuskerroin on 6, kun taas pippelin 1-3, mielentilasta riippuen.
Näin (melkein)heteromiehen näkökulmasta.
Ei tissei ja pippelei voi verrata!
Mä en hiplaile yhtään mitään :jahas:
Jepu: Miksei voi? :D