Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Söin liekkisiipiä. Ihan oikeesti..:itku:

Laitat niitä törröttään ittestäs, niin mä saan imettyä niitä suuhuni.

Kuulostaa mukavalta. Harmi että kerkesin jo syödä noi kaikki. Jostain siis äkkiä lisää!:)

Mä hommasin tänään tänne kämpille baarinurkkauksen ja baaritiskin. Jatkossa ei enää tartte lähteä himasta mihinkään, kun käy omassa baarissa.:kippis1: Vitsi että se on magee!:)
Tosin voi olla että nyt alkoholisoidun ihan totaalisesti, mutta haittaako tuo..:rolleyes:

Sittenhän me pidetään jatkossa miitit sun luona, sä tarjoot! :D

Sittenhän me pidetään jatkossa miitit sun luona, sä tarjoot! :D

Welcome honey!;)

Vielä kun kerkeis tai paremminkin jaksais lähtee taas pyörähtämään tuolla viroos, niin sit taas menee vähän aikaa.:kippis1:

Welcome honey!;)

Vielä kun kerkeis tai paremminkin jaksais lähtee taas pyörähtämään tuolla viroos, niin sit taas menee vähän aikaa.:kippis1:

:haart: ;)

Kellari täyteen.

Nyt kyllä aika mennä unta hakemaan. Toivottavasti on vaan paremmat unet mitä viime yönä näki. :(
Hyvää yötä pistaasipähkinäni. :haart:

e:

Nyt alkaa polte hieman helpottaa..

Kestipä sitä kauan, mutta hyvä että helpottaa. :)

:haart: ;)

Kellari täyteen.

Nyt kyllä aika mennä unta hakemaan. Toivottavasti on vaan paremmat unet mitä viime yönä näki. :(
Hyvää yötä pistaasipähkinäni. :haart:

Kauniita unia ihanaiseni!:haart:

Mä hommasin tänään tänne kämpille baarinurkkauksen ja baaritiskin. Jatkossa ei enää tartte lähteä himasta mihinkään, kun käy omassa baarissa.:kippis1: Vitsi että se on magee!:)
Tosin voi olla että nyt alkoholisoidun ihan totaalisesti, mutta haittaako tuo..:rolleyes:
Siistiä! Kaljahanat puuttuu sitten vielä vai?

Back
Ylös Bottom