Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin olet joo. :)

e. Mä menin ja otin ittelleni N96:n kytkykaupalla. Tässä tuli Transformers leffa mukana! wohoo. Vaikka ei se kyllä hyvä ole.

Enkelini :haart:

Saako nykyään leffoja kytkynä kans? Toi oli uutta...:D

Jos vaikka nukkumaan kohta, huomenna kevyet 10h koulua </3
Oiskin noin kevyttä.. Nyt ollut tasan 12h ja vielä 10h jäljellä... :d Viime viikolla pahin "koulupäivä" oli 30-tuntinen...

Se tuli tässä mukana. En mä osaa tätä kyllä käyttää. millähän vitulla saan tähän musiikkia..? ei jaksais lukea mitään vihkosta.......................... :P

Se tuli tässä mukana. En mä osaa tätä kyllä käyttää. millähän vitulla saan tähän musiikkia..? ei jaksais lukea mitään vihkosta.......................... :P

Tutkit ajan kanssa ja löydät joka päivä uusia toimintoja siitä......kuka oikeesti niitä ohjeita jaksaa lukee. :rolleyes:

Huomenta-päivää tasapuolisesti! Kuulin että miitti meni varsin kosteissa, ja tottahan toki onnistuneissa, tunnelmissa. :thumbs: sille!

Mitä saatanaa? Kuka on mennyt lavertelemaan? Kimsson prkl!! Mitä miitissä tapahtuu, se myöskin miittiin jää.:curs:

Ps.:D

Moi taas, ääliöt :)

Puhuin äidin kanssa puhelimessa tunnin :haart: Käskin sen lähteä bilettämään tyttökavereiden kanssa.

Haluaisin uuden gerbiilin mut en viitsi ottaa, koska en uskalla koskea jyrsijöihin. Viime gerbiilin kanssa kutsuin aina miespuoliset kaverit häkinputsausapuun.

Tällaisia ajatuksia tänään :D

Hmmm. Gerbiili :kuola:

Maistuukohan gerbiili yhtä hyvälle, kuin nämä broileripyörykät?

:jahas:
Gerbiilit on just ihania. Mun gerbiili oli tosin hiukan ärsyttävä, se aina nakersi öisin ja piti niin hirveää ääntä että jouduin viemään sen vessaan et pystyin nukkumaan :D
Se kuoli mun syntymäpäivänä :(

Tuliko ne? :D

Jep :D Ne oli ihan innoissaan, leperteli ja piti sitä sylissä :D

:jahas:
Gerbiilit on just ihania. Mun gerbiili oli tosin hiukan ärsyttävä, se aina nakersi öisin ja piti niin hirveää ääntä että jouduin viemään sen vessaan et pystyin nukkumaan :D
Se kuoli mun syntymäpäivänä :(

Se tais lopulta sitten hukkua sinne pönttöön..

Se tais lopulta sitten hukkua sinne pönttöön..

Eikä! Millaisena äitinä sä mua oikein pidät? :jahas:
Se kupsahti ihan häkkiinsä. Onneks oltiin sillon alottelemassa meillä ni ei ehtinyt mädäntyä sinne eikä järkytys ollut niin suuri, kun voi lohduttautua juomalla :D

Ollaankohan me sitten niinkuin yhtä kun ajatukset on samat?

Great minds think alike.

Ollaan. Yhdytäänkö?

Mielellään ja useasti!

Hankala kirjottaa pikkurilleillä, kun kaikki muut sormet on ihan rasvassa.

Mielellään ja useasti!

Hankala kirjottaa pikkurilleillä, kun kaikki muut sormet on ihan rasvassa.

Ei saa nuolaista ennenkuin tipahtaa!

Back
Ylös Bottom