Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aa no sitten. Luulin että haluisit poistaa kaikki "Pihkura" ja "Voi samperin samperi" huudot pois.en mä halua näyttää epäonnistuneita nostoja..
Aa no sitten. Luulin että haluisit poistaa kaikki "Pihkura" ja "Voi samperin samperi" huudot pois.
Helvetti noita sun "hilurautojas" :jahas:Jaa :D Ei niistä niin väliä. Noloa näyttää julkisesti ku jotku hiluraudat jää eka lattiaan..
Kaks kertaa peräkkäin käyny niin että ennätysromu ei oo tullu ylös asti ekalla.
Sama. vittu mä alan roinaan.Helvetti noita sun "hilurautojas" :jahas:
Ala vetää proteiinia, ni susta tulee samankokoinen ja vahvuinen ku Fuhrer.Sama. vittu mä alan roinaan.
Kahvissa oleva maito siis riittää minulle.Ala vetää proteiinia, ni susta tulee samankokoinen ja vahvuinen ku Fuhrer.
Kyllä. Jos haluat vitamiineja, niin siemenneste toimii hyvin vitamiinien lähteenä.Kahvissa oleva maito siis riittää minulle.
Mä en haluu vahvaks, haluun vaan kiinteyttää mun kroppaa ni siks teen pitkii sarjoi niinq pienil painoil ku en haluu et vahingos kasvaa liikaa lihasta, hyi iik!!1
:lol2:
Komppaan. Vielä ku tuota myyttistä asiaakin saisi :itku:Seksi on parasta aerobista.
Niin joo ja mikä vittu siinä reiden lähentäjässä/loitontajassa kiihottaa eritoten naisia?