Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin, alkaa olee sun kirjotus asua vähän helpommin tulkittavaa :lol2:Jugetsi: Hyvä signitsör :D
Saatana et oli taas raskas päivä, 5 tuntia ja yhen unet![]()
No niin, alkaa olee sun kirjotus asua vähän helpommin tulkittavaa :lol2:
Jos näin oikeasti on käynyt, niin sehän tarkoittaa vaan sitä, että Jugetsi ERITTÄIN hieno mies!:hyvä:Jugetsi yritti lähennellä vähän liikaa ja vedit bitch slapilla? :D :whip:
Mites ihmisten päivä sujuu?

Olisi kyllä ihan mielenkiintoista hieman kuulla, mutta taidan jättää väliin :DSitä se tekee ku nukkuu :D
Eilinen oli kyl oikeesti aika häijyä, ei ees tänne kehtais kirjottaa siitä :D
Mulla olis oppisopimuspaikka, lupasin miettiä yön yli asiaa mutta luultavimminkin huomenna irtisanoudun täältä! :haart:![]()
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista hieman kuulla, mutta taidan jättää väliin :D
Mä oon samaa mieltä, näytät miten niitä siltoja poltellaan oikeen kunnolla. :evil:Nyt haistatat vaan pimpurat siellä kaikille ja kauheella huudolla ulos sieltä :D
Jotakuinkin näistä kahdesta asiasta olisin kasannut kysymykseniSulla oli kuitenki jo mielessä kääpiöitä ja eläimiä yms. :D

Mä oon samaa mieltä, näytät miten niitä siltoja poltellaan oikeen kunnolla. :evil:
Jotakuinkin näistä kahdesta asiasta olisin kasannut kysymykseni
Kääpiöitä? Hermofrodiitteja? Siiamilaisia kaksosia?Voisinpa sanoa että liittyi, mutta ikävä kyllä ihan pelkkää ihmislihaa.. :evil:

Kääpiöitä? Hermofrodiitteja? Siiamilaisia kaksosia?![]()
Yritin jo eilen etsiä sitä mutta en löytänyt.
Me oltas Prayerin kanssa tuhovoimanen parivaljakko, toinen ammuskelee haulikolla ja meitsi heittelee huonekaluja :lol2:
Ne kuuluu asiaan. Siinä Neutraalin ylätalja videossakin on paljon enemmän asennetta sen "VITTUUUU" karjasun takiaPitäis vaan eka vähän editoida sitä ku siel on muutama k-18 huuto seassa :D