Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yay päästään muuttaa ens kuun alusta, avaimet saadaan just mun synttäripäiväks :rock:

Aijoo, katos. Messut on ihania, varsinkin sisustus- ja ruokamessut :D Toi vois olla ihan hauska.

Tänään lääkäri :hyper: Saa nähä mitä se sanoo mun jalasta.

Mä olin Lahes, farmari 2008 messuilla...
Ihan vaan vittuuksissani menin!

e: kerro mitä sanoo jalasta!
e: ny syömää puaroa ja juomaan EGO mukist Ab-piimää!
e: notta

Huomenta-päivää!

Mulla ei ole eläissäni ollut näin erikoista esimiestä. Se teki just klassisen käännöstempun mulle ihan pokkana. Meillä on yks projekti jota yhdessä väännetään ja oli pieni tenkapoo jonkun jutun suhteen. Noh, minä sit ehdotin ratkaisua joka toimisi. Hän ei joko sitä alussa ymmärtänyt tai antoi asian hautua päässä samalla kun keskusteltiin.
Hän sitten alkoi ehdottelemaan mulle erilaisia ratkaisuja, joista mikään ei ollut toimiva eikä järkevä. Kyseenalaistin jokaisen ehdotuksen ja kaikki sain kumoon, koska ne eivät vain toimineet.
Sitten pomo alkoikin puhua tästä mun ehdottamasta ratkaisusta kuin omana keksintönään. "Eikö tää toimis", "voisko näin tehdä" ja mä vaan nyökyttelin ja sanoin, että noin juuri sanoin. Selitti asian mulle vielä 15 kertaa ja meinas mennä hermot siinä vaiheessa. Lopuksi vain sanoin, että joo, sopii, tehdään näin kun kerta akka noin röyhkeesti teki.

En voinut uskoa todeksi! :wtf::D

Huomenta-päivää!

Mulla ei ole eläissäni ollut näin erikoista esimiestä. Se teki just klassisen käännöstempun mulle ihan pokkana. Meillä on yks projekti jota yhdessä väännetään ja oli pieni tenkapoo jonkun jutun suhteen. Noh, minä sit ehdotin ratkaisua joka toimisi. Hän ei joko sitä alussa ymmärtänyt tai antoi asian hautua päässä samalla kun keskusteltiin.
Hän sitten alkoi ehdottelemaan mulle erilaisia ratkaisuja, joista mikään ei ollut toimiva eikä järkevä. Kyseenalaistin jokaisen ehdotuksen ja kaikki sain kumoon, koska ne eivät vain toimineet.
Sitten pomo alkoikin puhua tästä mun ehdottamasta ratkaisusta kuin omana keksintönään. "Eikö tää toimis", "voisko näin tehdä" ja mä vaan nyökyttelin ja sanoin, että noin juuri sanoin. Selitti asian mulle vielä 15 kertaa ja meinas mennä hermot siinä vaiheessa. Lopuksi vain sanoin, että joo, sopii, tehdään näin kun kerta akka noin röyhkeesti teki.

En voinut uskoa todeksi! :wtf::D
diagnoosi: liian ylpee esimies. muuten ihan ok mutta ihan vitun ylpeä.

menikö oikein?

ps. olen psykiatri. hihi

Meidän pomo anto just työkaverille potkut vähän puun takaa :/

Kai oli liitossa?
Vai oliko kyseessä joku riki, koeaikana?

Ei ole liitossa ja ei mitään tietoa mistä hyvästä sai fudut. On ollut firmassa jo sata vuotta ja mitään valittamista ei ole ollut, mutta ko tyyppi ei ole pomon suurimpia suosikkeja.. En tiedä mitään, kun ei ole ainakaan toistaiseksi valottanut asiaa tämä kaveri.

Meillä on muutamia työntekijöitä, joita aina aika ajoin hiillostetaan pihalle, tai ainakin yritetään.

Ei ole liitossa ja ei mitään tietoa mistä hyvästä sai fudut. On ollut firmassa jo sata vuotta ja mitään valittamista ei ole ollut, mutta ko tyyppi ei ole pomon suurimpia suosikkeja.. En tiedä mitään, kun ei ole ainakaan toistaiseksi valottanut asiaa tämä kaveri.

Meillä on muutamia työntekijöitä, joita aina aika ajoin hiillostetaan pihalle, tai ainakin yritetään.

Hitto, tuo on perin vittumaista toimintaa!

Pirullinen akka!
Saleen noitien sukua!

Ihan salee onkin. :D

diagnoosi: liian ylpee esimies. muuten ihan ok mutta ihan vitun ylpeä.

menikö oikein?

ps. olen psykiatri. hihi

En tiedä onko ylpee vai ei, mutta kova näyttämisen tarve sillä ainakin on kun tollai menee varastaa alaisensa idean. Tultiin äsken duunikaverin kansa siihen tulkoseen, että se nainen on liian vakava tähän firmaan töihin. Liian vakava ja asiallinen. On hyvä olla tarkka, mutta joskus sekin menee överiksi.

Meillä on pelkkiä hönöjä täällä töissä. :hyper:

Hitto, tuo on perin vittumaista toimintaa!

No täällä on kunnon poljentaa muutenkin. Siksi mä täältä olen lähdössä heti kun kykenen, oon vaan nirso uuden paikan kanssa :lol2:

Back
Ylös Bottom