Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ois ihan vitusti hommia, osa ois pitäny tehdä jo kuukausi sitten. Teoriakoe pitäs käydä tekemässä, tai eka siihen aika varaamassa. Pitäs lukea, pitäs syödä, tänään pääsee jo puntille, tänään pitäs mennä leffaankin, tänään pitäs...

Meillä ei ole yhtään hommia. 4 tuntia pitäis vielä neppailla täällä, ihan vitun tylsää.

Ei kantsi, lähdet kotia?

Meillä on tää vitun kellokorttisysteemi. Ei kauheesti hotsittais ottaa miinusta.
Jos ei hommia ala näkyy, lähen vaikka takas salille vääntää jonkun kepeän aerobisen :D

No tänään sitten paljastat sen koko kansalle?;)

Viikonloppu! :dance2:

Niinpä. Ja kohta lähtee. Jo vartti oltu hereillä ja kaks puhelua tullu, että tänne on tulossa sakkia vähän ottamaan. Eli kohta lähtee lapasesta vaikken vielä mitään oo juonukkaan!:kippis1:

hyvä alku ainakin päivälle :D Rupeen tässä pikkuhiljaa syttymään tota vetoa varten :rock:
Ei auta, näkemiin kaikille jos henki lähtee ku välilevyt roiskuu takareisien koristamana pitkin seiniä. :)

Olipa se pitkä päivä :/

Noni, nyt kebabille ja myöhemmin ottamaan pikkusen(?) ilolientä ja poltteleen sikareit.

Olette heikoin lenkki. Hyvästi!

e. se molopää joka pienentää näitä mun kauluspaitoja saa kohta hyvin pahasti turpaansa.:curs:

Tänää oli 8h voimankäyttöä. Pikkasen ranteet hellinä ku raudotettiin vähän reippaammin.

Mitäs tänne?

Mä heräisn just ja luulin et olin nukkunu vuorokauden :D

Back
Ylös Bottom