Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sain tänään aluhousut! Pitää huomenna kokeilla niillä ehkä ykkönen. On meinaan pikkasen tiukat, jos mul ois sentinkin vähemmän pieni reisi ni vaiheeseen jäis :D
Kokeilin äsken täs himassa niitä ja sit pistin vyön päälle ni ei meinaa päästä niin alas et sais tangosta kiinni :D

Joojoo! Vetoa vaan peliin. Osallistut mun ja columbun vetokisaan meidän kahen muun vedon lisäks :D

En oo vetoa kokeillu pitkiin pitkiin aikoihin. Sun täytyy mulle näyttää ne kahvakuulajutut sit Dinholla niin pääsen vaivoista.;)
Varo ettei pikkuveli kuole sinne kalsareihin. Se olis hirvee kohtalo kun huomais sen puristuneen kuoliaaksi.

Kohta alkaa olla niin paljon vetoja ettei tiedä ees mistä kaikesta sellasta on lyöty..:D

ainiiin sul oli se selkähomma..
ei se kuole sinne ku koko aika tarkistan et on hengissä :rolleyes:
pitää vaan syödä ja juoda ja nostaa kaikkea ja sit alkaa muistelee mistä ne vedot oli :D

Se on hyvä varmistaa ettei käy vahinkoa.:)

Mä just hokasin että me on kahestaan heitetty läppää täällä jo pidemmän aikaa..:D Kaikki muut on menny jo näkemään rivoja unia.

Öitä! Ja huomenna enkkoja kehiin vedossa..:)

Perjantaiaamu :hyvä:

Huomenta :haart:

Takana ~12h yöunet (nukahdin joskus kuudelta...), tänään oon ehtinyt jo käydä suihkussa, juoda kahvia ja kirjoittaa 2 ranskan esseetä. Tästä tulee hyvä päivä :dance:

Mä nukuin 9h, mutta silti tahtois vähän väsyttää.
Tästä tulee hyvä päivä, koska töiden jälkeen saa mennä kotiin nukkumaan <3

Ei aamua, ettei jepu-ankka manailisi väsymystä :D

Nii-i :D
Tää on jotain syysuupumusta, kun ei mua ikinä muuten väsytä. Ja kun tää väsymys on koko päivän, nukkuu sitä miten paljon tahansa.

Huomenta. Tai no onhan täällä jo istuttu...
Sit viikonlopun viettoon, tuparitkin illalla! Jeii *hymy*

Eilen ja toissapäivänä olin myymälässä pitkästä aikaa. Oli kauheeta, kärryjen työntelyä parkkipaikalla... Hyh. Toisaalta jos haluu olla positiivinen, niin olihan se vähän niin kuin treeniä.. :rolleyes:

Voi nenä! Unohdin, että mulla on enkuntesti nyt aamulla :eek::eek:

O-ou... tsemppiä !!

Olipas sekin testi. :D Irlantilainen kynäniska eka haastatteli ja kyseli duunista ja mitä haluis tulevalta enkun opiskelulta saada. Sitten tuuppasi enkun "kokeen" käteen ja käytiin sitä läpi sivu sivulta. It was like going back to school. :whip:

Meille oli varattu 15 min tohon haastikseen, mulla meni 30 min, läppä vähän lensi....:hyper: En vaan tiedä milloin tän vkonlopun aika ehdin ton kokeen tehdä....??

Eilen ja toissapäivänä olin myymälässä pitkästä aikaa. Oli kauheeta, kärryjen työntelyä parkkipaikalla... Hyh. Toisaalta jos haluu olla positiivinen, niin olihan se vähän niin kuin treeniä.. :rolleyes:

Pääsispä kans välillä takas työnteleen kärryjä niin osais sen jälkeen pitää nykyistä hommaa taas mielenkiintosena.

Back
Ylös Bottom