Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miitissä voin sitten suudella maata jalkojesi alla, heittäytyä eteesi polvilleni ja ääneen lausua nuo kaikki sanat, joita kauan olen jo haikaillut sinulle sanoa. Luultavasti luet ne sanat jo kasvoiltani ennenkuin ehdin mitään edes sanoa. Oi, Leni! :haart:

Miitissä voin sitten suudella maata jalkojesi alla, heittäytyä eteesi polvilleni ja ääneen lausua nuo kaikki sanat, joita kauan olen jo haikaillut sinulle sanoa. Luultavasti luet ne sanat jo kasvoiltani ennenkuin ehdin mitään edes sanoa. Oi, Leni! :haart:
:haart:Aijai. Arkena tollasia sokeri määriä. Selkeesti nyt oot alkanu rakentaa masua:haart:Söin 300g irtokarkkeja ihan ite :hyvä:
Aijai. Arkena tollasia sokeri määriä. Selkeesti nyt oot alkanu rakentaa masua:haart:
Miksi juot? Ei se kannata.
Miksi juot? Ei se kannata.
Mua kiinnostaa!!?12!1 Laitoin pari lonkeroa kylmään, ja juon vapaan loppuviikon kunniaksi!Juon olutta, eikö kiinnostakkin?!!1!one
Mua kiinnostaa!!?12!1 Laitoin pari lonkeroa kylmään, ja juon vapaan loppuviikon kunniaksi!
Mitäs kävitte kattoo?No hitto kun paino ei laske muutenkaan mihinkään kun on turvotusta kiitos naisten ammattitaudin ni aattelin vähän vedellä siellä leffassa :D
Mitäs kävitte kattoo?
Saat itse ampua minua sitten miitissä.prkl.:DAmmu ittes.prkl.:curs:
No ei mullakaan oo kuin kaks töitä ja sit vapaille..hahah