Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässähän oikein punastuu. Ihan kuin kuuntelisi kahden rakastavaisen keskustelua salaa. :haart:

Miitissä voin sitten suudella maata jalkojesi alla, heittäytyä eteesi polvilleni ja ääneen lausua nuo kaikki sanat, joita kauan olen jo haikaillut sinulle sanoa. Luultavasti luet ne sanat jo kasvoiltani ennenkuin ehdin mitään edes sanoa. Oi, Leni! :haart:
Heart.gif

e. Tsihihiii :)

Miitissä voin sitten suudella maata jalkojesi alla, heittäytyä eteesi polvilleni ja ääneen lausua nuo kaikki sanat, joita kauan olen jo haikaillut sinulle sanoa. Luultavasti luet ne sanat jo kasvoiltani ennenkuin ehdin mitään edes sanoa. Oi, Leni! :haart:

Aika ihanan romanttista :rolleyes: :haart:

Söin 300g irtokarkkeja ihan ite :hyvä:

Aijai. Arkena tollasia sokeri määriä. Selkeesti nyt oot alkanu rakentaa masua:haart:

No hitto kun paino ei laske muutenkaan mihinkään kun on turvotusta kiitos naisten ammattitaudin ni aattelin vähän vedellä siellä leffassa :D

Juon olutta, eikö kiinnostakkin?!!1!one

Miksi juot? Ei se kannata.

Ei kannatakkaan mutta ei puntillekkaan pääse kun ranne on niin kipeä ja muutenkin tota lössiä on näköjään menossa.

Huomenna pitäis mennä kattoo lätkää. Ei tarvinne sanoa edes ääneen, etten seuraa ko urheilulajia :D

Mua kiinnostaa!!?12!1 Laitoin pari lonkeroa kylmään, ja juon vapaan loppuviikon kunniaksi!

Ammu ittes.prkl.:curs:

No ei mullakaan oo kuin kaks töitä ja sit vapaille..hahah

Pitäisköhän kattoa salkkarit nauhalta.

Back
Ylös Bottom