Hou! Missä olet luurannut, vai töissä?
Äh. Töissä ja kotona ja salilla. Olen kadottanut huvitukseni kaikkeen :( Pimenevät aamut masentaa.
e. enkä saa edes unta, vaikka on pimeää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hou! Missä olet luurannut, vai töissä?
Kovasti yritin, but no such luck. Hiljaa varjojen langetessa ylleni, ihmisten säälivien katseiden muuttuessa vihaksi ymmärsin, että minun oli aika lähteä kotiin. Yksin. Vain kaipaus, muisto sinusta seuranani. :(Kuuluu hyvääNäitkö mua lauantaina Turun kaduilla?
Kaikkea pitää kokeilla, paitsi omaa siskoa ja kansantanssia. Oma sisko ansaitsee parempaa. Ja kansantanssi.. no... :jahas:Jep. eihän se viisasta ole
Kovasti yritin, but no such luck. Hiljaa varjojen langetessa ylleni, ihmisten säälivien katseiden muuttuessa vihaksi ymmärsin, että minun oli aika lähteä kotiin. Yksin. Vain kaipaus, muisto sinusta seuranani. :(
Itsehän piristätte aina minun iltaani. ;) :haart::wtf: :haart: Voi, miten toi piristikään mun iltaa kertaheitolla!!
No voi himputti. Luet jotain kirjaa, ni jos uni tulis paremmin.Äh. Töissä ja kotona ja salilla. Olen kadottanut huvitukseni kaikkeen :( Pimenevät aamut masentaa.
e. enkä saa edes unta, vaikka on pimeää.
Siks ku sä oot niin pirun kuuma
Melkein tullut jo netti-ikävä..:haart:
Oot kyl aika romeo. Ihmettelen jos eivät naiset lankea syliisi moisten lausahdusten jälkeen.Hiljaa varjojen langetessa ylleni, ihmisten säälivien katseiden muuttuessa vihaksi ymmärsin, että minun oli aika lähteä kotiin. Yksin. Vain kaipaus, muisto sinusta seuranani. :(
Ihmettelen kieltämättä itsekin, miksei Leni ole täälä jo? :(Oot kyl aika romeo. Ihmettelen jos eivät naiset lankea syliisi moisten lausahdusten jälkeen.
Oih, Jugetsi. Internettini musta hevonen. Kuinka olenkaan kaivannut tekstejäsi silmilläni. :haat:

Kiitos samoin. Vertaistukea taas kaivataan :(
Ehkä hän ei ole tyyppiäsi. Kokeile jotain muuta pakkismimmiä. Joku varmasti rakastuu lurituksiisi:haart:Ihmettelen kieltämättä itsekin, miksei Leni ole täälä jo? :(
Ihmettelen kieltämättä itsekin, miksei Leni ole täälä jo? :(
Oi, pakkisrakkautta:haart:Välillä ihmettelen sitä itsekin! No, hyvää kannattaa odottaa ;)
Miitissä voin sitten suudella maata jalkojesi alla, heittäytyä eteesi polvilleni ja ääneen lausua nuo kaikki sanat, joita kauan olen jo haikaillut sinulle sanoa. Luultavasti luet ne sanat jo kasvoiltani ennenkuin ehdin mitään edes sanoa. Oi, Leni! :haart:Välillä ihmettelen sitä itsekin! No, hyvää kannattaa odottaa ;)