Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua paleltaa ihan sipoona. Ei noi kynttilät auta. Voiskohan Kimsson tuoda mulle pari niitä jätkänkynttilöitä lämmikkeeks?
Hävettää tunnustaa mut viimeks ku juoksin coopperin ni juoksin 2200m. Sitä edellisellä kerralla olin juossu 2700m. Siistiä kun on kunto kohdillaan.
hyvä et tuli coopperi puheeks, pakko mennä testaa jos täs sattuu vielä sen verran lämmin keli et voi ulkona juosta.
Vuos sit meni 2600, en oo tyytyväinen siihen kyllä.
3500 on ennätys. Vois itsekin kokeilla uudestaan tuota Cooperin juoksemista, oon kyllä nykyään rapakunnossa verrattuna parhaisiin päiviini. Ei oikein meinaa kestävyysharjoittelu enää kiinnostaa.Intin lopussa tuli keväällä viimeksi ite kuupperi "juostua" 2500m jaksoin vetää, säkki olen. :D
Mulla on villasukat, 2 peittoa ja sänky patterin vieressä (siihen viereen on niin ihana käpertyä, hyvä miehenkorvike :D). Ei oo kylmä :haart:
Jugetsi, voin tulla miehenkorvikkeeksesi jos annat mullekin villasukat. :haart:
Nyt on kyllä jalassa tämmsöset lampaannahkatossut, ihana tappamisen meininki.
Voin tarjota satsin lämmikettä villasukkaasi. :haart:Kyllä mäkin kohta rupeen näpyttämään. Alkaa jo vilu hellittää niin uskaltaa ottaa pikkuveljestä kiinni.![]()