Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Biroo: menit muuttaa avataris :wtf:

Öitä Biroo! :haart:

Mua paleltaa ihan sipoona. Ei noi kynttilät auta. Voiskohan Kimsson tuoda mulle pari niitä jätkänkynttilöitä lämmikkeeks?

Mua paleltaa ihan sipoona. Ei noi kynttilät auta. Voiskohan Kimsson tuoda mulle pari niitä jätkänkynttilöitä lämmikkeeks?

Mulla on villasukat, 2 peittoa ja sänky patterin vieressä (siihen viereen on niin ihana käpertyä, hyvä miehenkorvike :D). Ei oo kylmä :haart:

Hävettää tunnustaa mut viimeks ku juoksin coopperin ni juoksin 2200m. Sitä edellisellä kerralla olin juossu 2700m. Siistiä kun on kunto kohdillaan.
hyvä et tuli coopperi puheeks, pakko mennä testaa jos täs sattuu vielä sen verran lämmin keli et voi ulkona juosta.
Vuos sit meni 2600, en oo tyytyväinen siihen kyllä.
Intin lopussa tuli keväällä viimeksi ite kuupperi "juostua" 2500m jaksoin vetää, säkki olen. :D
3500 on ennätys. Vois itsekin kokeilla uudestaan tuota Cooperin juoksemista, oon kyllä nykyään rapakunnossa verrattuna parhaisiin päiviini. Ei oikein meinaa kestävyysharjoittelu enää kiinnostaa.

Mulla on villasukat, 2 peittoa ja sänky patterin vieressä (siihen viereen on niin ihana käpertyä, hyvä miehenkorvike :D). Ei oo kylmä :haart:

Mä laitoin kanssa villasukat jalkaan. Mistähän mäkin saisin tähän hätään tollasen miehenkorvikkeen..;)

Jugetsi, voin tulla miehenkorvikkeeksesi jos annat mullekin villasukat. :haart:
Nyt on kyllä jalassa tämmsöset lampaannahkatossut, ihana tappamisen meininki.

Villasukat :haart: ai että ku on päivä pelastettu varpaat jääs aamulla tömistelin ja nyt löysin ne :) aaaaahhhh

Jugetsi, voin tulla miehenkorvikkeeksesi jos annat mullekin villasukat. :haart:
Nyt on kyllä jalassa tämmsöset lampaannahkatossut, ihana tappamisen meininki.

Sä et oo korvike. Sä oot miehekäs Uros!:haart:

Pelaan GTA:ta ja kohta voisi vähän taputella nahkapatukkaankin eloa. Jugetsi, oma mahtisonnini, messiin? :haart:

Kyllä mäkin kohta rupeen näpyttämään. Alkaa jo vilu hellittää niin uskaltaa ottaa pikkuveljestä kiinni.:rolleyes:

Kyllä mäkin kohta rupeen näpyttämään. Alkaa jo vilu hellittää niin uskaltaa ottaa pikkuveljestä kiinni.:rolleyes:
Voin tarjota satsin lämmikettä villasukkaasi. :haart:

Back
Ylös Bottom