Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arvasin.:)

Tuutko sä Jugetsi mun sänkyyn yöksi? :haart:
En halua nukkua taas sohvalla. :jahas:

Tuutko sä Jugetsi mun sänkyyn yöksi? :haart:
En halua nukkua taas sohvalla. :jahas:

Jos mä nyt sitten tänäyönä tulisin. Alkaa jo puute vaivata..:haart:

Huomenna alkaakin saatana taas diettaaminen takas normipainoon :curs:
Veto tuli voitetuttua kuitenkin :jahas:

Sä et sitten miitissä pysty ottamaan viinaa ollenkaan, kun oot dietillä. Mä siis juon nekin sopat..:kippis1:

Sä et sitten miitissä pysty ottamaan viinaa ollenkaan, kun oot dietillä. Mä siis juon nekin sopat..:kippis1:

Pyh! Pitää vaan juoda oikein ;) Eli punkkua ja kirkkaita. Ja vast sit ku on kännissä ni kaikkea mikä valuu kurkusta alas ku sil ei enää oo väliä :D

Pyh! Pitää vaan juoda oikein ;) Eli punkkua ja kirkkaita. Ja vast sit ku on kännissä ni kaikkea mikä valuu kurkusta alas ku sil ei enää oo väliä :D

Niin ja sä voit ottaa yhen ja se on sit ihan toinen mies joka ottaa loput..:D

Sulle tarjotillinen fisuja sitten. :whip:

Sulle tarjotillinen fisuja sitten. :whip:

Pthyi! Kestät niitä kuitenkin enemmän ni ei kehtaa alkaa yrjöilee lattialla ku kaikki osottaa sormella ja nauraa :jahas:
Ja neidille levyllinen pampuloita tuoppiin.. ;)

E:
Niin ja sä voit ottaa yhen ja se on sit ihan toinen mies joka ottaa loput.. :D

hm.. jos kello ois yli puolenyön ni tästä sais väännettyä aika läppää..

Mitäs te muut meinaatte laittaa miittiin päälle? Itse tulen hiukan värikkäämmässä asussa, niin poppoo tunnistaa:

Daffyd.jpg

:haart:

Itse ajattelin tällaista:

7701C_0710_893.jpg

Kai meitä tyttöjä odottaa sitten tällainen näky?

team_pic2007_web.gif

e. T-Byrd: mun kaverilla on just tollanen asu! se oli sillä viime halloweenina :D

Back
Ylös Bottom