Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tylsäääää :(

Oiskin.. Kaikkee pitäis tehä, mut ei kykene. Stananaaaaa!!!

No itseasiassa munkin pitäis tehdä kaikenlaista mut ei oikein nappaa ku listalla on mm. historian investigationin muokkausta ja matikan pänttäämistä... Miksei koskaan oo niin että olis pakko tehdä jotain kivaa?

Mitäs tänne kuuluu?

Miksi tuskaa?

Itellä on aika hyvä fiilis vaikka ois perkeleesti lukemista. Mietiskelin tässä vähän jo diettiä että minkälainen body tuolta rasvan alta kuoriutuu.

Miksi tuskaa?

Itellä on aika hyvä fiilis vaikka ois perkeleesti lukemista.
Lukeminen nimen omaan on se asia, joka tuottaa sitä tuskaa. Onneksi ei ole kuitenkaan lakki kiinni tuosta huomisen kokeesta.

Mä voisin ihan hyvin mennä viikoks kouluun jos siitä maksettais.:) Vois laiskotella oikein kunnolla. Tai sitähän mä kyllä teen nytkin..:D

Voi masennus, koko ens viikko pelkkää koulusta. Ei jaksais millää.

Hyvä nuori mies, odotahan kun pääset työelämään. Sittenhän arjet vasta iloksi muuttuvat ja siitä myös maksetaan!
Paitsi että. Ei tunnu missään. Kunpa saisi olla edelleen parikymppinen pienine murheineen. :(

:)

Hyvä nuori mies, odotahan kun pääset työelämään. Sittenhän arjet vasta iloksi muuttuvat ja siitä myös maksetaan!
Paitsi että. Ei tunnu missään. Kunpa saisi olla edelleen parikymppinen pienine murheineen. :(

:)
Olen kyllä tällä hetkellä työelämässä ;)

edit: Tossa mun jutussa piti sitten lukea koulutusta.

Viikonloppu meni taas liian nopeaan. Ja tästäkin vähästä piti parituntinen tuhlata Alivuokralaiseen. :jahas: vittu.

Viikonloppu meni taas liian nopeaan. Ja tästäkin vähästä piti parituntinen tuhlata Alivuokralaiseen. :jahas: vittu.

Oliko toi siis ihan susisurkee pätkä? Meinasin että olis menny kattomaan sen jossain vaiheessa, mutta sitä on niin kovasti kaikki kehunu, että taidan jättää väliin.

Joo ei tosta kyllä yhdeksää (9) jöötä olis kannattanut maksaa! Sellasta aika perushuonoa ja ykstoikkosta huumoria. parit naurut irtosi. Kannattaa odottaa että tulee YLE 2:lta joskus muutaman vuoden päästä.

Back
Ylös Bottom