Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
duuniin..Pitäis koht lähtee hakee kavereita reissusta..
On vaan niin väsyny et tekis mieli itkee :D

duuniin..Pitäis koht lähtee hakee kavereita reissusta..
On vaan niin väsyny et tekis mieli itkee :D

E: Alyssa: Ei jaksa alkaa poraamaan. Menee tärkeet kalorit hukkaan :D
Ei se reeni auta, pöydän alle joudut enemmän kuin todennäköisesti. :Dei tällä viinapäällä paljoo tarvii juoda ees :D Pitää vaan vissiin alkaa reenaa sitä miittiä varten ettei mua 60kg kevyemmät mammat juo pöydän alle![]()
Nappaa kunnon tumut, niin pysyt messissä miitissä.:dance:On kyllä parempi vähän treenata juomista ettei tosiaan käy hassusti noitten tyttärien kanssa.
Tossa puol kasilta pitäis olla duunissa. Onneks ens yön jälkeen alkaa vapaat. Voi olla että vedän pikku maanantaitumut huomenna.:whip:
Iltaa porukoille. Kävinpä mamman luona ja se tunki mulle taulun käteen ja sanoi: "tossa sulle, viepäs kotiin". Että sellaista, mut mihin mä nyt sen kokoisen plätyn laitan....?
Pari päivää vapaata ja sit pari töitä ja taas vapaille..Tuliko eilen otettua viiniä enemmänkin vai ihan muuten väsy?![]()

Ei se reeni auta, pöydän alle joudut enemmän kuin todennäköisesti. :D

Mistä sä muuten tiesit et join viiniä?![]()

Vakoilin sua!:evil: Eilen sä jotain punaviinistä muistaakseni höpisit..![]()
Kerroitko äipälle sun seksuaalisen suuntautumisen muuttumisesta?

Ihan kuin en olisi ollut oma itseni eilen kun tuosta mainitsin. Aivan kuin oisin ollut joku toinen henkilö.
Ei, en kertonut. Ei tarvetta sellaseen. Oon edelleen hetero.![]()
Ihan kuin en olisi ollut oma itseni eilen kun tuosta mainitsin. Aivan kuin oisin ollut joku toinen henkilö.
Ei, en kertonut. Ei tarvetta sellaseen. Oon edelleen hetero.![]()
:jahas:Älä valehtele! Et taida kuulua heihin.. :D