Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei saatana.. Samoilla silmillä nyt jo 28h ja töissä viel tunti... Sit meenki tallille ja sen jälkeen nukun aamuun asti. Sit viel aikanen herätys :-c epistä!!

Annoitteko viime yönä vai onnistuitteko pitämään itsenne tiukkana?

Missäs kaikki iloiset wtf-veijarit ovat? Te eilisen kevään touhutipat, liukastakaa päivääni toki tovi!

Kylmä syysilma kutisti homppien jo valmiiksi pienet pippelit ja hompit vaipuivat syys masennukseen.

Kai sitä täytyy lähtee kuntosalin puolelle toteuttamaan itseään, olisin ottanu kuvamateriaalia ennen uuden reeniohjelman alkua mutta kameran piuha tais jäädä vanhemmille.

Ei saatana.. Samoilla silmillä nyt jo 28h ja töissä viel tunti... Sit meenki tallille ja sen jälkeen nukun aamuun asti. Sit viel aikanen herätys :-c epistä!!

Onks ees enkka? Mul on 35 tuntia. :D Sit oli iiiiihan pakko nukahtaa.

Onks ees enkka? Mul on 35 tuntia. :D Sit oli iiiiihan pakko nukahtaa.
Kyllä se 48h onnistuu aika helposti jos on tekemistä ja pysyy siten vireänä. Kerran omat valvomissetit kusi siihen kun Jack Bauer ei kyennyt viihdyttämään ja simahdin kaverin luo...

E: niin ja viimeksihän homma kosahti siihen kun nukahdin autossa liikennevaloihin :lol2:

Kyllä se 48h onnistuu aika helposti jos on tekemistä ja pysyy siten vireänä. Kerran omat valvomissetit kusi siihen kun Jack Bauer ei kyennyt viihdyttämään ja simahdin kaverin luo...

E: niin ja viimeksihän homma kosahti siihen kun nukahdin autossa liikennevaloihin :lol2:

Heh.. niin no jos on tekemistä ja piristeitä käytettävänä niin eipä tuokaan paha ole :P

Siis ei todellakaan oo enkka.. Paras on kai Assyilla kolme vuorokautta putkeen valveilla. Ei uskaltanu mennä makuuasentoon, ettei nukahtanu :D
Mut kolmantena päivänä vaan koomas zombiena, ei jaksanu tehä mitään enää.

Ihana nainen kun käyt assyilla:haart:

Siis ei todellakaan oo enkka.. Paras on kai Assyilla kolme vuorokautta putkeen valveilla. Ei uskaltanu mennä makuuasentoon, ettei nukahtanu :D
Mut kolmantena päivänä vaan koomas zombiena, ei jaksanu tehä mitään enää.
Nerd! ;)

Oon ollu ennen nörtti! Nykyään ei enää jaksa... Mut kunhan saan uutta hardwaree nin sit taas alotan ;)

Hmm. Mulla oli koppa karhua kaapissa eilen "Kyllähän tätä nyt riittää yli viikonlopunki, just jees!". Kaapissa jäljellä neljä (4) tölkkiä. :jahas:

Oon ollu ennen nörtti! Nykyään ei enää jaksa... Mut kunhan saan uutta hardwaree nin sit taas alotan ;)

Tuuks pelaan mun kanssa Dotaaa??

Tuuks pelaan mun kanssa Dotaaa??
Oiiii :D En mä osaaaa :(
Oon pelannu vaan Battlefield2, CS 1.6., CSS, Farcry, Dod & DodS.

Oiiii :D En mä osaaaa :(
Oon pelannu vaan Battlefield2, CS 1.6., CSS, Farcry, Dod & DodS.

Mä opastan sua.. grhh.. rhh..

:hyper: hemmetti että repesin!. Ketä adoniksii noi oikee on :D

Ihan hauskoja jätkiä, niiden kanssa on aina ihan mielenkiintosta viettää viikonloppua :D

Back
Ylös Bottom