homot..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitun turkulaiset. :jahas:http://www.youtube.com/watch?v=ZHROiHogODQ&feature=related
Hahah ei vittu, tunnen noi jätkät :D Löysin yhen sellasenkin videon mikä on kuvattu meillä :wtf:
Missäs kaikki iloiset wtf-veijarit ovat? Te eilisen kevään touhutipat, liukastakaa päivääni toki tovi!
Ei saatana.. Samoilla silmillä nyt jo 28h ja töissä viel tunti... Sit meenki tallille ja sen jälkeen nukun aamuun asti. Sit viel aikanen herätys :-c epistä!!
Kyllä se 48h onnistuu aika helposti jos on tekemistä ja pysyy siten vireänä. Kerran omat valvomissetit kusi siihen kun Jack Bauer ei kyennyt viihdyttämään ja simahdin kaverin luo...Onks ees enkka? Mul on 35 tuntia. :D Sit oli iiiiihan pakko nukahtaa.
Kyllä se 48h onnistuu aika helposti jos on tekemistä ja pysyy siten vireänä. Kerran omat valvomissetit kusi siihen kun Jack Bauer ei kyennyt viihdyttämään ja simahdin kaverin luo...
E: niin ja viimeksihän homma kosahti siihen kun nukahdin autossa liikennevaloihin :lol2:
Annoitteko viime yönä vai onnistuitteko pitämään itsenne tiukkana?
Nerd! ;)Siis ei todellakaan oo enkka.. Paras on kai Assyilla kolme vuorokautta putkeen valveilla. Ei uskaltanu mennä makuuasentoon, ettei nukahtanu :D
Mut kolmantena päivänä vaan koomas zombiena, ei jaksanu tehä mitään enää.
Oon ollu ennen nörtti! Nykyään ei enää jaksa... Mut kunhan saan uutta hardwaree nin sit taas alotan ;)
Oiiii :D En mä osaaaa :(Tuuks pelaan mun kanssa Dotaaa??
Oiiii :D En mä osaaaa :(
Oon pelannu vaan Battlefield2, CS 1.6., CSS, Farcry, Dod & DodS.
Mä opastan sua.. grhh.. rhh..

OKEI! Nyt mä lähen kotiin... Hohhoijaa![]()
hemmetti että repesin!. Ketä adoniksii noi oikee on :D