Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua ahdistaa. Liikaa ihmisiä ja ikinä ei löydä sitä mitä lähti hakemaan.

Mäkin harvoin löydän just sitä mitä lähdin hakemaan, mut matkalla voi löytää jotain muuta kivaa. :)

Enkä ikinä shoppaile lauantaisin, ahdistus on takuuvarma.

Se onkin lähempänä.. Mut jos tuut miittiin niin sit on poijut tummana ja illan eka leikki on hampaaton panda! :curs:

:lol2:

Täällä ne heterot yrittää käännyttää Columbua siveelliseltä homouden tieltä. Tulen ja pelastan! Otetaanko aamuvarvit?:haart:

Se onkin lähempänä.. Mut jos tuut miittiin niin sit on poijut tummana ja illan eka leikki on hampaaton panda! :curs:
nii mie vähän arvelinkin :D

jos siellä vaappuroi joku jantteri haarniska päällä niin se olen minä... :nolo:
..haarniskan alla olen valmiiksi älästi :evil:

Tää aiheutti kauheen huutonaurukohtauksen :lol2:
Mua lähinnä itkettää.

Mitäs Columbu?
Pitäis tänään lähteä vispaan pyllyä enemmän tai vähemmän hyvässä seurassa, mutten oikein tiedä jaksanko. Kai se on pakko. Oon ollut aika epäsosiaalinen viime aikoina, ja viinaan en mielelläni koskis, joten ilta ei ehkä sieltä hurjimmasta päästä ole.

Täällä ne heterot yrittää käännyttää Columbua siveelliseltä homouden tieltä. Tulen ja pelastan! Otetaanko aamuvarvit?:haart:
Uh. Oh. Jugetsi. Aaahhh....

Back
Ylös Bottom