Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika hyviä ehdotuksia. Uskon kyllä että toi on turun murrea ja ulkopuoliset ei sitä ymmärrä.

KSE = Kimssonia saatavilla erinomaisesti.

Jugetsi! Extravarvin kunniaksi voidaan ottaa kuivana. :haart:

tääl on kyllä pervoa porukkaa taas liikkeellä :jahas:
Voi kuinka mahtaisitkaan haluta mukaan pervoilun pikajunan viimeiseen vaunuun. Valitettavasti lippusi on Dinho-leimattu ja jäät laiturille odottelemaan seuraavaa aaltoa.

KSE = Kimssonia saatavilla erinomaisesti.

Jugetsi! Extravarvin kunniaksi voidaan ottaa kuivana. :haart:

Kuivana, tottakai! Kuinkas nyt muuten.:whip:

KSE = kun Se ejakuloi

Kai tästä pitäisi vetäistä kohta ittensä levyksi tonne sänkyyn, ja vaipua yön pimeyden tuudittamana hiljaiseen oloon ja yksinäisyyteen. Oivoi.
Pitäkää hompit pakkis pystyssä, hymyillään kun tavataan. Öitä! :haart:

Vilkutetaan vaikka vittu kilpaa. :jahas:

Mä vilkutan sulle Kimkim mun pikkuveljellä!! Hei hei!!:haart: Näeppäs oikein pervoja unia.:whip:

Ei jumalauta että tuli tilattu paska höylä, oli onneks ilmanen:jahas: Naaman päivällä sillä testiks vetelin ja nytten jo tuntuu sänki. Lisäks tippu äskön suihkun lattialla ja hajos mokoma paska.

Vittu mitä homoilua heti kun silmä välttää.. :D

Tuu mukaan. Kyllä me sut voidaan hyväksyä kimppaan. Ehkä.

e. mua viluttaa ihan hirveesti. Enkä viitti mennä pyytämään ketään noista työkavereista lämmittämään mua..:(

Otin äsken vuoden luontokuvan jäniksenpoikasesta. Se oli parin metrin päässä eikä uskaltanu lähtee ees karkuun.:) Harmi vaan että on niin surkee kamera tossa kännykässä.

Kännykät ja kamerat on aina ollut erikseen. Tulee olemaan vielä vuosia. Varsinkaan tähän aikaan vuorokaudesta voi unohtaa onnistuneet kuvat muulla kuin kameroilla. Hyvä jos normaali kotivalaistuksessa saa sisälläkään kännyköillä kuvia nykyäänkään.

Nyt on muuten yö. Terppa siis kaikille!

Back
Ylös Bottom