Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kattellu yleensä tuolta watch-movies.netistä pätkiä. Ei vaan suurinosa toimi tällä duunikoneella. Täytyy kattoa miten toi tv-links.cc pelittäis..

e.toi haluis tuliketun ja tässä koneella ei oo sitä.prkl.

Hoh kylläpä ihmislapsella voi olla tylsä elämä.... Vois juoda vähän lisää kahvia nii ei varmasti saa unta.

Kerrankin olen hereillä tähän aikaan.

Tää on ihan hyvä aika olla hereillä. Yöllä tapahtuu hirveesti kaikkia jänniä asioita.:jahas:
Ite oon vielä ainaskin seitsemän tuntia hereillä..:hyvä:

Kattellu yleensä tuolta watch-movies.netistä pätkiä. Ei vaan suurinosa toimi tällä duunikoneella. Täytyy kattoa miten toi tv-links.cc pelittäis..

e.toi haluis tuliketun ja tässä koneella ei oo sitä.prkl.
miulla pelitti ainekin jotkut dokkarit ilman kettua

Koitin kattoa leffoja niin niihin olis tuon halunnu. 24 sarjaa koitin, niin se ei auennu ollenkaan. Nää duunin koneet on vaan niin syvältä ettei mikään toimi. fuck.

Fuhrer: ethän sä edes käytä viinaa vai miten se meni..:D

En ainakaan liikaa.. Pitäis varmaan taas opetella tavoille :D
Onks tylsää duunissa?

Vois sanoo että on tylsää. Täytyy varmaan kohta mennä ajankuluks syömään.

Ei saatana, menin paikallisee istumaa tos puol 12 aikaa ku kaverit aatteli mennä yhelle, no en sit tilannu ees ku tiedän et voi lähtee nopee lapasest.. No kaveri sit toi mulle yhden ison ölppösen ja join sen siinä sitte tissutelle.. Porukkaa lähti menee siit ja jäin muute vaa istuu siihe ku ei himaankaa viel jaksanu lähtee, no sit yks kaveri sai päähä "mitä te otatte" sanoin vaa et "no voin mä ny yhen viel ottaa" sit se meni kassalle ja "15 perry siideriä" no voi paska olihan siinä sitte pakko vetää ku ei ne 2 jaksanu enää juoda ja toine kärppäiliki jo.. Einäin!

Ei huonot mätöt. Voin kuvitella että massaa tulee kivasti tolla ruokavaliolla..:D

Heh.. Alkaa olemaan paino jo kohillaan. Meinaatko miten ylös nykästä ton?

SHW!!! tietty :D Saa ny nähä, kerron sit myöhemmin miks nyt nostan painoa :D
Huh, ja taas alkaa kuvan hakkaaminen tässä :D

Joudut lähtemään savannille metsästämään tiikereitä vuodeks ja varustaudut syömättömyyteen varastoimalla nyt kunnolla.;)

Back
Ylös Bottom