Kännissä ajoit kuitenkin. Vanha happo. :haart:Usko tai älä mutta oon tossa ihan selvinpäin. Olin kuski tuolloin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kännissä ajoit kuitenkin. Vanha happo. :haart:Usko tai älä mutta oon tossa ihan selvinpäin. Olin kuski tuolloin.
Ei pahalla mut oot aika rampa :D Kuntoudu nopee ni pääset kyykkäilee jumbo raudoilla![]()
Fuck. Busted!:jahas:Kännissä ajoit kuitenkin. Vanha happo. :haart:
Voihan viddu.. :(No mä tähtään siihen.
Kaduttaa ihan vitusti että menin joskus sairastumaan siihen syömishäiriöön ja kadotin kaikki voimat :itku:
Voihan viddu.. :(
Asenne ainakin kohdallaan. Hyvä homma :thumbs:No mut mulle on erävoitto et selätin sen, nyt tähtään vaan kunnon treeniin :whip:
En tiedä olenko kuinka mussukka mutta öitä :haart:Jees jees aamulla Helsinkiin päin käymään ja päivällä sitten duuniin. Rock rock. Vois mennä goisii... Kauniita unia kaikille mussukoille:haart:
Tuntuu nosto tukevimmalta itsellä kun on jalat kokonaan maassa. Ne kyynerpäät on aina alussa mahdollisimman kiinni kyljissä, mutta kuten sanoin, voimien ehtyessä homma alkaa levitä. Pallean päälle lasken tangon.
Ding ding ding! We have a winner! Ojentajat ovat aina olleet kyseisessä liikkeessä heikko lenkki ja niitä olenkin nyt koittanut kovin vahvistaa. Pitänee ottaa penkkiä nyt muutoin aika iisisti / vaihtoehtoisia liikkeitä, etten pasko noita olkapäitä lopullisesti.Sul loppuu luultavasti ojentajista ruuti jos avaat kädet ja tanko alkaa kaatua naamaa kohti?
Nyt mä TUUN teihin kaikkiin yhtäaikaa. Kaikille ryhmäseksiä 1000 postin kunniaksi. Tai ei kaikille. Ainoastaan hompeille!(jos tytöt pyytää kauniisti niin niillekkin) Kimsson saa yhet extra varvit.:haart::dance:
Ding ding ding! We have a winner! Ojentajat ovat aina olleet kyseisessä liikkeessä heikko lenkki ja niitä olenkin nyt koittanut kovin vahvistaa. Pitänee ottaa penkkiä nyt muutoin aika iisisti / vaihtoehtoisia liikkeitä, etten pasko noita olkapäitä lopullisesti.

Pääsiskö yks ainakin osingoille? Mieluiten pienen KSE:n kera :lol2:

Jos tosiaan kauniisti pyydät. Tota KSE:tä en uskalla luvata kun en tiedä mikä se on.![]()