Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt mä TUUN teihin kaikkiin yhtäaikaa. Kaikille ryhmäseksiä 1000 postin kunniaksi. Tai ei kaikille. Ainoastaan hompeille!(jos tytöt pyytää kauniisti niin niillekkin) Kimsson saa yhet extra varvit.:haart::dance:

:dance2:Meil on aina BILEET!!!!!!!!!!!!!:dance2:

Ei pahalla mut oot aika rampa :D Kuntoudu nopee ni pääset kyykkäilee jumbo raudoilla :rock:

Mä en luultavasti kyykkäile enää ikinä :itku: tai sitten korkeintaan pelkällä tangolla, jos mun polvi ikinä edes taipuu tarpeeksi.

Pitäis varmaan mennä nukkumaan... Huomenna pääsee äikän kirjotuksiin syömään :D

Mä kyl tyksin prässiä oikeesti paljon et ei mulla kauhee hinku kyykkäilemään sinänsä oo.

Jees jees aamulla Helsinkiin päin käymään ja päivällä sitten duuniin. Rock rock. Vois mennä goisii... Kauniita unia kaikille mussukoille:haart:

Joo tää kumiankka menis kans nuq. Öitä!<3

Jees jees aamulla Helsinkiin päin käymään ja päivällä sitten duuniin. Rock rock. Vois mennä goisii... Kauniita unia kaikille mussukoille:haart:
En tiedä olenko kuinka mussukka mutta öitä :haart:

Tuntuu nosto tukevimmalta itsellä kun on jalat kokonaan maassa. Ne kyynerpäät on aina alussa mahdollisimman kiinni kyljissä, mutta kuten sanoin, voimien ehtyessä homma alkaa levitä. Pallean päälle lasken tangon.

Sul loppuu luultavasti ojentajista ruuti jos avaat kädet ja tanko alkaa kaatua naamaa kohti?
Toinen että myös olkapäät saattaa antaa periks.

Sul loppuu luultavasti ojentajista ruuti jos avaat kädet ja tanko alkaa kaatua naamaa kohti?
Ding ding ding! We have a winner! Ojentajat ovat aina olleet kyseisessä liikkeessä heikko lenkki ja niitä olenkin nyt koittanut kovin vahvistaa. Pitänee ottaa penkkiä nyt muutoin aika iisisti / vaihtoehtoisia liikkeitä, etten pasko noita olkapäitä lopullisesti.

Nyt mä TUUN teihin kaikkiin yhtäaikaa. Kaikille ryhmäseksiä 1000 postin kunniaksi. Tai ei kaikille. Ainoastaan hompeille!(jos tytöt pyytää kauniisti niin niillekkin) Kimsson saa yhet extra varvit.:haart::dance:

Pääsiskö yks ainakin osingoille? Mieluiten pienen KSE:n kera :lol2:

Ding ding ding! We have a winner! Ojentajat ovat aina olleet kyseisessä liikkeessä heikko lenkki ja niitä olenkin nyt koittanut kovin vahvistaa. Pitänee ottaa penkkiä nyt muutoin aika iisisti / vaihtoehtoisia liikkeitä, etten pasko noita olkapäitä lopullisesti.

Kiva olla joskus oikeassa :D Laita mulle tänne tai privana sun koko ohjelma ni yritän auttaa sua parhaani mukaan :)

Alotin reenaamaan uudestaan, ainakin vähän. Kevyen nöyränä saa tehä tasapenkkiä käppäreillä 25:lla kun 17-vuotiaana teki vielä 45:lla :lol2:

Jännä muuten miten voimat on lähteneet tauon aikana huomattavasti lihaksia enemmän.

Pääsiskö yks ainakin osingoille? Mieluiten pienen KSE:n kera :lol2:

Jos tosiaan kauniisti pyydät. Tota KSE:tä en uskalla luvata kun en tiedä mikä se on.:eek:

Back
Ylös Bottom