Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan hyvä tyyli mulla vissiin on, emt. :) Tykkään aika leveästä otteesta, lavat pysyy yhdessä, selkä niin kaarella kuin saa tehtyä perse penkissä, jalat maassa (koko jalkapohja maassa).

Mut vedätkö kyynerpäät auki vai kyljissä? Lasketko pallean päälle vai ylös?
ei jalkapohjankaan tarvii olla maassa kiinni salinostoissa.

Mut vedätkö kyynerpäät auki vai kyljissä? Lasketko pallean päälle vai ylös?
ei jalkapohjankaan tarvii olla maassa kiinni salinostoissa.
Tuntuu nosto tukevimmalta itsellä kun on jalat kokonaan maassa. Ne kyynerpäät on aina alussa mahdollisimman kiinni kyljissä, mutta kuten sanoin, voimien ehtyessä homma alkaa levitä. Pallean päälle lasken tangon.

Kattelin kyykkypätkii ja ei hele et tekis mieli mennä koettelee huomen mutten kyllä tohdi ton selän kanssa :(

Jee huomenna ja ylihuomenna töissä. Menee se vkl niinkin. Mitäs täällä päin?

Mä olin tänään siel kiropraktikolla ja ai perkele että rutisi :D

Olipas paska treeni. Ei jaksanu millään. Niveliin koski ja lopuks säkkiä hakatessa ei löytyny yhtään räjähtävyyttä. Säärtäkin vihloo niin perkeleesti kävellessä.

Alko jo oikeesti huolestumaan, että onko Biroolle sattunu jotain, kun pahin pakkis-narkkari ei oo paikalla.:D

Ja se häiritsee suunnattomasti kun kaks paikan pahinta pervoa on mennyt vetämään aivan järjettömän vedon.:curs:

Tuntuuko yhtää selkä paremmalta?

Snadisti. Kyllä toi aika hajalla on vieläkin, ja niska myös. Siellä oli pari nikamaa vituillaan ja lihakset jumissa, todennäköisesti hermo pinteessä ja siitä johtuu päänsärky. Ristiselässä oli kans muutamat nikamat viturallaan ja lihaksia jumissa.

Ens maanantaina uudelleen :hyper:

Sun täytyy Jugetsi anaaliriemujen prinssinä ottaa paikkasi nyt valtaistuimella.

e: Mitä sä oot jeppis-ankka oikee tehny et oot saanu ittes noi solmuun? :D

Nyt wtf-prinssi Jugetsin täytyy tarkoin harkita, mitä hän haluaa tuhannennella postillaan meille jakaa. Kenties kaappiheteroutensa?

Snadisti. Kyllä toi aika hajalla on vieläkin, ja niska myös. Siellä oli pari nikamaa vituillaan ja lihakset jumissa, todennäköisesti hermo pinteessä ja siitä johtuu päänsärky. Ristiselässä oli kans muutamat nikamat viturallaan ja lihaksia jumissa.

Ens maanantaina uudelleen :hyper:
Ei pahalla mut oot aika rampa :D Kuntoudu nopee ni pääset kyykkäilee jumbo raudoilla :rock:

Kimsson: emmä mitään oo tehny, se on aina tollanen :D

Lolz, jumborautoi saa hetken odotella.

Paljos oot Biroo muuten poltellut tossa avatar-kuvassasi, et tainnu kuvan ottohetkellä ihan täysillä valoilla ajaa? ;)

Höpö höpö. Luulen että ku oot tollanen karpaasi ni syöt 50g levypainoja aamupalaks.

No mä tähtään siihen.
Kaduttaa ihan vitusti että menin joskus sairastumaan siihen syömishäiriöön ja kadotin kaikki voimat :itku:

Back
Ylös Bottom