Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Vitun Fuhrer. Nyt vedät kalsarit ja sammut siihen saatanan sohvalle! Sä painat jo tarpeeks, niine isoine möykkyines. mmmhmmm.. sohva..![]()
T-bone: Mitä mä just sulle sanoin..
Älä kuuntele tota, nyt meet siihe pötköttään.F: Ylös siitä sohvalta! :D
Helppo sen on lähetellä sähköpostia toisesta konttorista mulle ja toivoa sellasta mistä sovittiin että ei vielä onnistu. Akka on kreisi, sanon mä. :wtf:
F: Ylös siitä sohvalta! :D

Me miehet olemme herkkiä. Ei saa suuttua pienistä.:DMeillä jyrähtää jos ei mies ole tehnyt mulle ruokaa kun tulen takasin naksuttelusedältä.
Mä kävélin kerran sitä vastaan ja noin 1341234146157356897898457356245 sekunnis osan se katsoi minua. :dance2:e. mä oon kerran ollu Kiiran kanssa samalla biitsillä ottamassa aurinkoa.![]()
Mennää tekee pistohyökkäys! Jos oltais jo ens viikossa ni mul ois hyvä suunnitelma..![]()

Mä kävélin kerran sitä vastaan ja noin 1341234146157356897898457356245 sekunnis osan se katsoi minua. :dance2:
Tota nyt usko kukaan.. :D
hah! Läski painaa, se on totta :D Tos taas ku peilistä tänään katto näitä "möykkyjä" ni ainut mikä pisti silmään on se patti tossa navan ympärillä :D Hyvä nestepöhö päällä eikä yhtään suonta näy missään :D
semmosta jauhonvalkoista massaa vaan.. :itku:
Tiedän yhden tyypin, joka tuntee Kiiran isän, joten minäkin sitten varmaan tunnen hänet.Mä oon yleensä kattellu Kiiraa, kun se on tossa sohvalla duunaillu ja sitten siirtyny muhun.