Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä nolifetän hetken ja sit takas Ruoho-vitun-lahteen. Seuraavaks meen vasta maanantai-aamuna :curs:

Vitun Fuhrer. Nyt vedät kalsarit ja sammut siihen saatanan sohvalle! Sä painat jo tarpeeks, niine isoine möykkyines. mmmhmmm.. sohva.. :kuola:

hah! Läski painaa, se on totta :D Tos taas ku peilistä tänään katto näitä "möykkyjä" ni ainut mikä pisti silmään on se patti tossa navan ympärillä :D Hyvä nestepöhö päällä eikä yhtään suonta näy missään :D
semmosta jauhonvalkoista massaa vaan.. :itku:

T-bone: Mitä mä just sulle sanoin..

Helppo sen on lähetellä sähköpostia toisesta konttorista mulle ja toivoa sellasta mistä sovittiin että ei vielä onnistu. Akka on kreisi, sanon mä. :wtf:

F: Ylös siitä sohvalta! :D

Helppo sen on lähetellä sähköpostia toisesta konttorista mulle ja toivoa sellasta mistä sovittiin että ei vielä onnistu. Akka on kreisi, sanon mä. :wtf:

F: Ylös siitä sohvalta! :D

Mennää tekee pistohyökkäys! Jos oltais jo ens viikossa ni mul ois hyvä suunnitelma.. :kuola:

Ei pysty vielä, pitää hetki viel levätä :D

Mä hokasin että tänäänhän on 911 päivä. Laitan aseet valmiiks jos jossainpäin maailmaa jyrähtää.

Meillä jyrähtää jos ei mies ole tehnyt mulle ruokaa kun tulen takasin naksuttelusedältä.

Lähden siis jo valmiusasemiin jepun kämpän viereen. Kohta siellä avokki saa kyytiä. Luotiliivit,kypärä,kilpi,rk,kessi ja kuukauden kuivamuona mukana.:D

Mennää tekee pistohyökkäys! Jos oltais jo ens viikossa ni mul ois hyvä suunnitelma.. :kuola:

Mikä suunnitelma? Mihin? Valaise muakin...:rolleyes:

Mä kävélin kerran sitä vastaan ja noin 1341234146157356897898457356245 sekunnis osan se katsoi minua. :dance2:

Mä hieroin sen alastomaan vartaloon aurinkorasvaa. Ihan joka paikkaan..;)

Mä oon yleensä kattellu Kiiraa, kun se on tossa sohvalla duunaillu ja sitten siirtyny muhun.

hah! Läski painaa, se on totta :D Tos taas ku peilistä tänään katto näitä "möykkyjä" ni ainut mikä pisti silmään on se patti tossa navan ympärillä :D Hyvä nestepöhö päällä eikä yhtään suonta näy missään :D
semmosta jauhonvalkoista massaa vaan.. :itku:

Hitto melkonen mela tolla fyyrerillä. Kävin kattoos pubic profiilia,
että onko mies itse avatarissaan,
niin karsee pullotus kaverilla shortseissa.
Mies tykkää tosissaan hauiskäännön tekemisestä.

Back
Ylös Bottom