Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En kato kumpaakaan! :D Ainoastaan lajeja missä naisilla on todella niukasti vaatetta. Esim:
Yleisurheilu, uimahyppy, tennis yms :kuola: Ja tietenkin jos tulee jotain missä miehet lyö toisiaan tai nostaa jotain todella raskasta.

Mä tulin ulos kaapista, mutta silti pidän vain ruotsalaisista kiekkoilijoista., Eikun mitenköhän se menikään.

Days of free.. boredom. Loppuviikko saikkuu.

Kaikki tytöt eivät osaa villitä mun vaistojain..

Mä katon vaan Kiiraa ja Hanna-Mariaa.. Noi vissiin pelaa tennistä tai jotain.

e. mä oon kerran ollu Kiiran kanssa samalla biitsillä ottamassa aurinkoa. :kuola:

e2. noi on vissiin siinä sumon raskaassa sarjassa

Miten mulla on kaikki lihakset kipeenä vaikka aamulla ei ollut yhtään. Voikohan toi lenssu aiheuttaa tommosta.

Tulee mullakin kuumeessa, mut ei kyl oo nytten.

Vähänkö vituttaa käydä koululla kolme tuntia viikossa. Tekis aikalailla mieli jättää menemättä kun niin vähän tunteja...

Moroo.. ei jan mullakaan tuo mese tunnu pelittävän, mikäköhän sillä on hätänä :S

..siitä jefusta nii kuulemma tännää _ehkä_ puol 8 ovat menossa pelaamaan, mie en pääse sillo ku on se penikkatautilääkärihärpäke tännää nii ei kärsi varmaan oikein pelata ja on vähä muutahi hommaa..

mitä tunteja sulla oikein on jos vaa kolome viikossa? :D mulla on nada. höhö

Käyn sitä fuckin ruotsia:jahas:

Voisin fucking ampua mun esimiehen :curs:

Vois lähtee kävelylle.

Back
Ylös Bottom