Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Revähti molemmat nivuset ja nyt liikkumattakin ollessa vihloo. Ois pitäny tajuta heti lopettaa eikä jatkaa peliä.

Oikeasti muu joukkue halusi pitää vähän hauskaa pelin päätteeksi ja työnsivät ananaksen perseeseeni.
Ai perkele. Mitäs olit pelaamassa?

Ei sun tartte todistella mitään Janpaseni.

e.
Hähää, et pysty sekstailemaan hetkeen :D
Toi on jo hei julmaa..

e.
Toi on jo hei julmaa..

Eikä ole :D

Hahahhahahah kävin muuten tänää terkkarilta hakee jälkiehkäisyn ja päätin etten valehtele. Kerroin sille sit suoraan ku se kysy et ei, kyseessä ei ollu poikaystävä mut pitkäaikainen tuttu kyllä, en usko et on tauteja, kortsu unohtu ku oltiin niin kännissä ja pillereitä en syö koska unohdin uusia reseptin enkä silloinkaan muistanut ikinä ottaa niitä ja totta puhuen en edes oo varma et tarviinko nyt tän jälkiehkäsyn mut parempi olla ihan varma ku tulla raskaaksi :D Taisin järkyttää tätiparan mut anto se silti mulle pillerin :D

Kerro toki lisää Alyssa?

En kerro mut toi tais olla niitä juttuja mitkä ei kerrottuina oo enää niin hauskoja, pitäis nähdä sen tädin ilme samalla :D

Jos mulle tulis joku nuori memmo hakee nappia ja kertois saman tarinan ni vetäsin niin kauheen avokkaan ekaks poskille et ens kerralla on tupla e-pillerit ja 4 kortsua päällekkäin ettei missään nimessä tarvii tulla apteekkiin uudelleen :D

Jos mulle tulis joku nuori memmo hakee nappia ja kertois saman tarinan ni vetäsin niin kauheen avokkaan ekaks poskille et ens kerralla on tupla e-pillerit ja 4 kortsua päällekkäin ettei missään nimessä tarvii tulla apteekkiin uudelleen :D

:lol2:
Oon melko varma etten olis oikeasti edes tarvinnut pilleriä mut otin koska "better safe than sorry", 9kk päästä se vasta noloa ja kamalaa olis ollu :D

Olipas tylsää töissä :/ Heti kun olen taas duunissa niin ei kerkee oikeen yhtään jauhaa tännekään...
Olin näemmä oikeassa kyyhkyläisten viikonlopusta :haart: Hyvä näin :thumbs: Mitä muut apinat tietää?

eikä unohdu. Jos antaa jonku lieron pistää ittensä paksuks ni se hetkessä eläminen päättyy vahinkovankkurien ja jonku fakin syöttökaukalon ostamiseen.
Niin mutta kato se on niin romanttista, jos ei välitä sukupuolitaudeista ja siitä että sinusta voi tulla 9kk päästä sinappikoneen puhdistaja...:rolleyes:

Iltaa armaat <3

Ai perkele. Mitäs olit pelaamassa?

Ei sun tartte todistella mitään Janpaseni.

Pelattiin amerikkalaista jalkapalloa.

Mutta olihan se sen arvosta.

Hähää, et pysty sekstailemaan hetkeen :D

Pitää kehittää joku uus tyyli, saattaa käydä aika haasteelliseksi kun noita testauskohteita ei ole liian montaa.

Niin mutta kato se on niin romanttista, jos ei välitä sukupuolitaudeista ja siitä että sinusta voi tulla 9kk päästä sinappikoneen puhdistaja...:rolleyes:

mut se ei oo sitä hetkessä elämistä. Se jätkä teki ihan oikein :thumbs:
Ei se joudu sitä paskapersettä pesemään. Sen ku vaan kieltää kaiken.

Tän jälkeen kaikki pakkiksen punttimimmit varmaan arvostaa mua :D

Jos viittasit muhun ni käsitit kyllä hiuuukan väärin :rolleyes:

Hyi kun toi uus facebook on kamala.

e. Fuhrer ei se vois kieltää ku se tietää etten oo pitkäänpitkään aikaan ollu kenenkään muun kanssa :D mun kanssa deittailuun sisältyy tietty vastuu ku oon ite tällanen vastuuton adhd :D

Back
Ylös Bottom