Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulipa herättyä aikaisin, eikä edes väsytä. Jospa sitä tässä tekis jotain... dedis taas perjantaina.

Kohta salille, saipa taas vihdoin innostuksen takaisin.

Mä kävin jo. Oli viikonlopun aikana musiikit hävinnyt sieltä :o

Mä tykkään kuunnella vaan omaa ähinääni siellä, mutta jos muita niin ihan mikä vaan musa on jees.

Pitäähän sitä nyt musiikkia salilla olla! Ite aattelin käydä kaverin kanssa päivemmällä treenailemassa.

Jeah, mä en pysty olla jos on ihan hiljasta. Tuolla kun tuppaa 24/7 raskaampi musiikki soimaan.

Mikäs Biroota sapettaa?

Huamenta. :haart: nyt tarttee sumppii, vaikka oon yrittänyt päästä siitä tavasta eroon jo jonkin aikaa. Tai, jos ottaiski teetä, sit sumppii....voi nenä ku meni vaikeeks.

Tänään salille, käsipäivä.
304_person_lifting_dumbbell_weights.gif

Otin teetä hunajalla sittenkin, pysyypä äänihuulet kondiksessa kun joutuu lörpöttelemään niin paljon...:rolleyes:

Seuraavaksi sitten ehramit ja nananasta.:kuola:

e: ollaanko me nyt vain tyttöjen voimin täällä? hienoo...

Käyhän se näinkin... Pitäiskö tässä itekin syödä jotain? Viikonloppuna tuli keskityttyä muuhun kuin säännölliseen syömiseen :D

Käyhän se näinkin... Pitäiskö tässä itekin syödä jotain? Viikonloppuna tuli keskityttyä muuhun kuin säännölliseen syömiseen :D

Mitäs tuli tehtyä kun syömingit jääny kakkoselle? ;)

Huoh. Mun pitäis olla neljään asti tänään ja kuten aina, mielenkiinto on aika nollissa

Back
Ylös Bottom