Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa
Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.
Tulipa herättyä aikaisin, eikä edes väsytä. Jospa sitä tässä tekis jotain... dedis taas perjantaina.
Kohta salille, saipa taas vihdoin innostuksen takaisin.
"On vain kaksi asiaa, jotka ovat äärettömiä: universumi ja ihmisten tyhmyys. Enkä ole täysin varma ensiksimainitusta" -- Albert Einstein ...
Mä kävin jo. Oli viikonlopun aikana musiikit hävinnyt sieltä :o
"You of all people should know that I don't believe anything anybody says, even if I understand what they're talkin' about!"
Mä tykkään kuunnella vaan omaa ähinääni siellä, mutta jos muita niin ihan mikä vaan musa on jees.
"On vain kaksi asiaa, jotka ovat äärettömiä: universumi ja ihmisten tyhmyys. Enkä ole täysin varma ensiksimainitusta" -- Albert Einstein ...
Pitäähän sitä nyt musiikkia salilla olla! Ite aattelin käydä kaverin kanssa päivemmällä treenailemassa.
Jeah, mä en pysty olla jos on ihan hiljasta. Tuolla kun tuppaa 24/7 raskaampi musiikki soimaan.
"You of all people should know that I don't believe anything anybody says, even if I understand what they're talkin' about!"
Paskaa aamua vaan kaikille.
Jiihaa, ei mitään muistikuvaa eilisillasta.
Huamenta. :haart: nyt tarttee sumppii, vaikka oon yrittänyt päästä siitä tavasta eroon jo jonkin aikaa. Tai, jos ottaiski teetä, sit sumppii....voi nenä ku meni vaikeeks.
Tänään salille, käsipäivä.
-The pieces are only as good as the whole-
-If I had a world of my own, everything would be nonsense.
Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't.
And contrary-wise; what it is it wouldn't be, and what it wouldn't be, it would. You see? - Alice (from Wonderland)
-I generally avoid temptation... unless I can't resist it. - Mae West
KaaosZine
Aaah... maanantaiaamun kahvi.... mikä on parempaa?
Äkkiä tulis mieleen lauantai-aamun kahvi
Kyllä tämä on paljon parempi...
Maanantai-aamun perinteinen kello yhdeksän ehramitauko :hyvä:
Otin teetä hunajalla sittenkin, pysyypä äänihuulet kondiksessa kun joutuu lörpöttelemään niin paljon...
Seuraavaksi sitten ehramit ja nananasta.
e: ollaanko me nyt vain tyttöjen voimin täällä? hienoo...
And contrary-wise; what it is it wouldn't be, and what it wouldn't be, it would. You see? - Alice (from Wonderland)
KaaosZine
Käyhän se näinkin... Pitäiskö tässä itekin syödä jotain? Viikonloppuna tuli keskityttyä muuhun kuin säännölliseen syömiseen :D
Käyhän se näinkin... Pitäiskö tässä itekin syödä jotain? Viikonloppuna tuli keskityttyä muuhun kuin säännölliseen syömiseen :D
Mitäs tuli tehtyä kun syömingit jääny kakkoselle? ;)
KaaosZine
Huoh. Mun pitäis olla neljään asti tänään ja kuten aina, mielenkiinto on aika nollissa