Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta-päivää Fuhrer :haart:

heellou! miten ne takakireet jaksaa? :D

Heh, nyt vähän helpottaa jo. :D Ootkos ehtinyt tänään vielä jaloittelemaan?

Just heräsin...ihan jees nukkuu himassa "nukuttuani" englantilaisessa vuokra-pösössä kaks yötä kolmen miehen kanssa :D
Suosittelen varauksetta auton vuokraamista englannissa ja seikkailua lontoon ytimessä!!

Joo sellanen 308 pösö farmari eikä kukaan varsinaisesti mikään pikkupoika oo...varmaan oli aika keravalaisen näköst menoo. Takapenkit nakattiin kyl ulos yön ajaks ni sai sviitiks sen takaosan.

Alatko vattuilee? :D

Ehkä vähän vattuilen, mut sillee nätisti. ;)

pitäis mennä ulos kattoo ni tietäs :D

Sä voisit tulla tänne ja tuoda mulle kahvin sohvalle ja antaa hellän hieronnan, ei liian kovaa ettei mee liian pehmeeks, ni ehkä täst heräis? :D

Jos hetken venaat, niin käyn hakemassa firman kassasta taksirahat ja matkalla noukin sumpit mukaan.

Suits you, sir :D

Voi luoja mä en jaksa.
Pitää neljääkin olla sen takia että Mayorsissa on vastaanotto auki vasta sillon ja tartten lisää käyntejä mun työsuhdekorttiin, joka ei tietenkään voi olla kiinteä kuukausikortti :jahas:
Ei vaan yhtään huvita nyt.

söpöä :haart:, tää meni paremmin ku ajattelin :D, oh indeed, my dear ;)

Nyt ne pihtaa rahojaan, mut kyl sä jaksat venata, etkö jaksakin? :D

joo kertokaa nii tuun nappailee niitä 2 eurosia et pääsen salille :D

Back
Ylös Bottom