Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en käynyt tänään pelaamassa sulkapalloa, vaan oon jököttänyt kotona vaan. Nukuin puol kahteen, värjäsin hiuksia ja pesin pyykkiä :)

Voi helkkari että väsyttää. Varmaan tämä pimeys ja harmaus + kylmyys mitä on kestänyt nyt yhden päivän. Edellisen kerran tuntui tältä Marraskuussa 2007 kun Suomessa olin ja oli vastaavanlainen ilma. 17 pihalla, ovet ja ikkunat kiinni ja villasukat jalassa kun kämpänkin lämmöt on tipahtanu 23 asteeseen.

No ensi viikolla onneksi taas hellittää kun tulee +25. Huhhuh, että ahdistaa...

Huh. Ompa nihkeä olo taas. Miten voi janottaa näin kovasti vaikka eilen joi niin paljon?

Missä kaikki paskat jätkät taas on, kun kaipaisin vertaistukea?

You are a fine gentleman, sir. Indeed you are.

Mulla ei ole yhtään darra:D Eilen join 3 tölkillistä olutta ja sitten baarissa 12 euron edestä.

Allekirjoittanut sisäisti ennen kapakkaa eilen yhden oluen ja 0,7 l pullon sisuviinaa. Oli kiva ilta, humalatila optimoitu, ja kapakassa selvisi kahdella tuopillisella. Erehdyin jopa tarjoamaan eräälle naikkosellekin juoman, ja silmätipat oli kotona. Vittu.

Saatanan sisäänpäin lämpeävät sekasikiöt. Lyön vetoa vasemmasta kiveksestäni, että olette turkulaisia.

Todellakin. Entä sitten? Mistä itse olet? Porista :jahas: ?

"I'm not asking you to forgive me. I'll never understand or forgive myself. And if a bullet gets me, so help me, I'll laugh at myself for being an idiot. There's one thing I do know... and that is that I love you, Scarlett. In spite of you and me and the whole silly world going to pieces around us, I love you. Because we're alike. Bad lots, both of us. Selfish and shrewd. But able to look things in the eyes as we call them by their right names." (Rhett Butler)

Gone with the wind :haart:

Saatanan sisäänpäin lämpeävät sekasikiöt. Lyön vetoa vasemmasta kiveksestäni, että olette turkulaisia.
Tuu tänne ni mennään torille ja kauppahalliin. :haart:

Back
Ylös Bottom