Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harvinaisen ärsyttävää olla saunassa sänkipäänä kun ottaa vähänkin reilummin löylyä niin korvat palaa.

Fuhrer odatatko innollakin viikonloppua? Sain hieman sellaisen käsityksen että aijotte T-Byrdin kanssa nautiskella erillaisia juustoja punaviinin kanssa klassisen musiikin soidessa.

Harvinaisen ärsyttävää olla saunassa sänkipäänä kun ottaa vähänkin reilummin löylyä niin korvat palaa.

Fuhrer odatatko innollakin viikonloppua? Sain hieman sellaisen käsityksen että aijotte T-Byrdin kanssa nautiskella erillaisia juustoja punaviinin kanssa klassisen musiikin soidessa.

Taidat ajaa lettis aika jännällä tavalla.. :rolleyes:

Ai miten niin odotanko? :hyper: :dance2: :wtf:

En mä kyl oo viel kuullu tommosesta mut eipä mun toisaalta tarvii mitään tietääkkään :D

Taidat ajaa lettis aika jännällä tavalla.. :rolleyes:

Ai miten niin odotanko? :hyper: :dance2: :wtf:

En mä kyl oo viel kuullu tommosesta mut eipä mun toisaalta tarvii mitään tietääkkään :D
Miten niin jännällä tavalla? :wtf:

Arvasin jotenkin ettei sua kiinnostais mennä deittailee. Varmasti jauhat mieluummin täällä paskaa mun kanssa :hyvä::lol2:

Miten niin jännällä tavalla? :wtf:

Arvasin jotenkin ettei sua kiinnostais mennä deittailee. Varmasti jauhat mieluummin täällä paskaa mun kanssa :hyvä::lol2:

Ei mulla ainakaa oo koskaan korvat ottanu itteensä saunassa :D

Joo, ei mua kiinnosta lähteä jonku naisen kanssa mihinkään jos voin istuu koneella himassa :rolleyes:

Kai mulla on sit vaan herkät korvat? :rolleyes:

Hyvä että jollain sentään on tekemistä viikonloppuna. Omaa viikonloppuu menee pitkälti koneella ja CoDin parissa:jahas:

Joo, se on netissä helppo olla avoimempi ja hurjempi kuin IRLin ihmeellisessä maailmassa.

Veikkaan etta Fuhrer on sellasella söpöllä tavalla ujo, koko ajan pervot jutut mielessä ja sit se punastelee ja katselee maahan..

Oikeestaan en usko että se on ujo lainkaan.

Joo, se on netissä helppo olla avoimempi ja hurjempi kuin IRLin ihmeellisessä maailmassa.

Veikkaan etta Fuhrer on sellasella söpöllä tavalla ujo, koko ajan pervot jutut mielessä ja sit se punastelee ja katselee maahan..

Oikeestaan en usko että se on ujo lainkaan.

Kaikki on mahdollista :rolleyes: vähän riippuu missä yhteydessä ujoa tarkotetaan.

Kyllä mä sanon että saunaa tulee ikävä sitten kun tästä muutetaan syksyn mittaan veks.

Kai Fuhrer sit vaan on ujo jos herra niin itekkin väittää kivenkovaa :D

Jokainen meistä on vähän ujo, luulen. Ei mua kyl häiritse harrastaa seksiä yms. semmosilla paikoilla missä menee ihmisiä ohi tai vast. mut sit ei hannaa pyytää jotain tyttöä kahville. Sillä tavalla mä oon ujo.
Kertokaas omat akilleen kantapäänne :D

jepu-ankka: Uskon. Pakko lefata että vaikka stadissa asuukin ja kerrostalossa niin on silti käytössä puukiuas :worship:

Ei mua kyl häiritse harrastaa seksiä yms. semmosilla paikoilla missä menee ihmisiä ohi tai vast. mut sit ei hannaa pyytää jotain tyttöä kahville.
Mtävit.. Luulin että oon ainoa, jolla on tuo "ongelma". Tosin viime aikoina ei oo hirveästi haitannut.

Jokainen meistä on vähän ujo, luulen. Ei mua kyl häiritse harrastaa seksiä yms. semmosilla paikoilla missä menee ihmisiä ohi tai vast. mut sit ei hannaa pyytää jotain tyttöä kahville. Sillä tavalla mä oon ujo.
Kertokaas omat akilleen kantapäänne :D
Tossa on vaan se että se kenen kaa harrastat seksiä julkisella paikalla on todennäköisesti sulle joku tuttu, mutta sellasta ketä pyydät kauniista kahville on useimmiten ihan uus tyyppi.

Oma akilleen kantapää on alotteen tekeminen suhteeseen tai muutenkin suurin osa alotteista :jahas:

edit: Ei se seksin harrastaminen julkisesti ole mitenkään onkelma :rolleyes:

Back
Ylös Bottom