Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

woot? mitäs ne semmoset on :eek:

Ilmaisin ehkä itseäni huonosti, teippiharja ois ollut osuvampi :rolleyes:
Eli siis nää mitä pyöritellään vaatteissa että karvat jää kiinni siihen teippiin ja sit sit kiskotaan aina pois kun tulee "täyteen".

Ei vittu että ootte saanu tekstiä paljon päivän aikana:D

Imo avo vois tulla jo ja tuoda mulle kaupasta RUOKAAA!!! :(

Jee jee mihin pääsen? :hyvä:

Sen näkee sitten. Haen sut kotoota ja sidon silmät välittömästi mustalla silkkiliiinalla. Sen jälkeen kaikki on hämärän peitossa. Eli homma etenee omalla painollaan. Voin sen toki tässä paljastaa, että yritän Dinhon saada mukaan levittämään vaseliinia..:eek:

Sovittiin jo ennenkun läksin töistä että tuo käy kun tulee kotiin.

Sen näkee sitten. Haen sut kotoota ja sidon silmät välittömästi mustalla silkkiliiinalla. Sen jälkeen kaikki on hämärän peitossa. Eli homma etenee omalla painollaan. Voin sen toki tässä paljastaa, että yritän Dinhon saada mukaan levittämään vaseliinia..:eek:
Asiaa. Mennäänkö korjaa jotain autoa kun kerta vaseliinia tarvitaan?

Ooppa ahkera ja kato monta postia on tänää tullu?:D

Edellisen postaus tähän trediin oli itellä tossa klo. 07.20. Siitä tähän sinun postaukseen mennessä on kertynyt 271 viestiä jos oikein laskin. Eli paljon ootte paskaa suoltanu:D

Diggaan jepu-ankan avasta muuten ihan törkeen paljon.

Asiaa. Mennäänkö korjaa jotain autoa kun kerta vaseliinia tarvitaan?

Se voi olla. Katsotaan sitten tarvitsevatko paikat rasvausta.

Mä vaan oon tällänen digattava hattutyttö, ja vähän olvityttökin :D

Back
Ylös Bottom