Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Paljonko autokoulun toinen vaihe maksaa nykyään? Pikkuhiljaa pitäs seki mennä suorittaa, tuntuu vaa niin turhalta maksaa taas jostain taloudellinen ajo-testistä ja jostain muusta? En ees tiiä mitä kaikkee siihe kuuluu.

Ei p****** ootko tosissas? Onks tietoa vielä mistä toi rahasumma koostuu? Eli mikä testi/asia/juttu maksaa minkäki verra?

Ei riitä edes toi 200€, ainakin ite joutui vielä joku 50€ ratamaksua liukasteluradalla maksamaan...
30min arvioiva ajo, radalla pyörimistä tunti pari( mielestäni ainoa hyödyllinen osuus) ja pari tuntia turhia teoriatunteja. 95% rahastusta.

Ei riitä edes toi 200€, ainakin ite joutui vielä joku 50€ ratamaksua liukasteluradalla maksamaan...
30min arvioiva ajo, radalla pyörimistä tunti pari( mielestäni ainoa hyödyllinen osuus) ja pari tuntia turhia teoriatunteja. 95% rahastusta.

Jeepulis, radasta todellakin ehkä jotain hyötyä. Vaikka tuleehan siellä ensimmäisen vaiheenkin aikana käytyä.

Muuten todellakin aivan turhaa rahastusta, etenkin kun tuon taitaa päästä väkisin läpi. Ellei nyt kovin monen mummon jaloille aja siinä "arvoivassa ajossa".

Alkoi nyt tämä vedonlyönti vaparista kiinnostaa ihan tosissaan, niin missäs saiteilla porukka vetoa pistelee?

Jos ostan Infected Mushroomin levyt Vicious Delicious ja Converting Vegetarians, voinko mitenkään siirtää kappaleita mp3-soittimeeni (eli sisältävätkö nuo kopiosuojaukset?). Mistä saan ostettua nuo levyt sitten mp3-muodossa, jos ei muuten onnistu? (the groundista en löytänyt).

Paljonko suunnilleen on liikennevakuutuksen omavastuu?

Olen antanut itseni ymmärtää ettei liikennevakuutuksessa ole omavastuuta.
Eli kolari kun tulee niin ilmoitus siitä ja vakuutusyhtiöt hoitavat keskenään lopun.

Jos päissään tulee kolaroitua niin sitten tietysti eri juttu

Mistähän mahtais saada valokaapelia tähän aikaan vuodesta? Siis sitä perus 1-1,5cm paksua tavaraa. Jouluvaloja. :D

voiko/kannattaako ottaa hetkellisesti mitään särkylääkettä jotta lihasten palautumisesta aiheutuva kipu lieventyisi? erilaisia kylmä/lämpögeelejä olen kuullut suositeltavan mutta kun tällä hetkellä ei sellaista kaapista löydy. toki lihashuolto itsessään helpottaa merkittävästi ja sitä harrastankin mutta nyt tauon jälkeen taas jumi lihaksissa on melko sietämätön. 1-2 päivää treenin jälkeen treenattu lihasryhmä on aivan kappaleina vaikka mitenkä venyttelisi :S vai kevennänkö vaan treeniä?

voiko/kannattaako ottaa hetkellisesti mitään särkylääkettä jotta lihasten palautumisesta aiheutuva kipu lieventyisi? erilaisia kylmä/lämpögeelejä olen kuullut suositeltavan mutta kun tällä hetkellä ei sellaista kaapista löydy. toki lihashuolto itsessään helpottaa merkittävästi ja sitä harrastankin mutta nyt tauon jälkeen taas jumi lihaksissa on melko sietämätön. 1-2 päivää treenin jälkeen treenattu lihasryhmä on aivan kappaleina vaikka mitenkä venyttelisi :S vai kevennänkö vaan treeniä?

Ei mitään särkylääkkeitä eikä kevennyksiä. KÄRSI!

Ei vaa, eikös esimerkiksi ibuprofeiinin ottaminen vaikuta lihaskasvuun? Eli särkylääkkeitä ei ilmeisesti kannattais kauheasti syödä jos meinaa treenillä jotain kehitystä saada aikaan. Mut mites sitten noi paikallisesti käytettävät kipugeelit yms.?

Eikun vaan särkylääkettä naamaan, ei se lihaskasvuun vaikuta ja hellittää kyllä kipua. Mahdollisen seuraavan tauon jälkeen ota ensimmäiset treenit hieman iisimmin, niin kroppa tottuu taas rasitukseen eikä tule noita sietämättömiä kiputiloja.

Kovalevyn formatointi

Vastatkaa joku nörtti nopeasti kun en enää itse muista. Miten saa koko tietokoneen aivan tyhjäksi kaikesta paskasta ihan käyttöliittymää myöten. Oliko se komentoriville vaan teksiti format c ? En uskalla itse kokeilla, kaveri haluaisi vain tietää.

Miten Veikkauksen sivuilla olevien V-pelien yhteydessä olevia lähtölistoja luetaan?

Esimerkiksi, jos siellä on:
1. LÄHTÖ Tasoitusajo 2100 m Äimärautio
1 Helen Hill/Eero Hakkarainen 2100 1-6-4-3-3-3-3-4

Niin, mitä tuo 1-6-4... tarkoittaa?

Back
Ylös Bottom