Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystyy, laatuhan siinä vain kärsii.
http://www.kamppi.fi/Opening_Hours.aspx sanoo
Liikkeet avoinna:
sunnuntaisin 12-18 (ajalla 4.5-31.8)
Ahaa, kiitos!Ilmanpuhdistin. Esim. Elixair. Googlesta lisää.;)

Olen tähän asti luullut että syksyllä tulee vain yksi kotimainen sairaalasarja tv.stä. Nyt kuitenkin mainostetaan sekä jotain Sairaalaa, että Sairaalan sykettä. Mitä helvettiä? Mitä nää ohjelmat on? Kumpaa mä nyt katson??

Siis pelkän flunssan? Itse käyn vaikka flunssaa onkin, kuume on sit asia erikseenKuinkahan kauan olisi fiksua flunssan jälkeen odotella ennen kuin uskaltaa taas lähteä salille? Kaksi päivää? Viisi? Viikko?
Kuulin myös töissä työkaverin veljen kokeneen saman kohtalon. Oli kuulemma flunssaisena reenannut ja sen jälkeen todella kova väsymys iski. Sitten kun meni odottelun jälkeen lääkäriin, niin olikin jo myöhäistä ja noutaja tuli.Eli treenaat vaikka ootkin vähän kipeenä? Ja olo ei tosta huonone?
Joo, ehkä mä odottelen pari päivää kuitenkin ennen kuin uskaltaudun salille vaikka olikin vaan flunssaa. Ehkä oon ylivarovainen, mutta on jäänyt vaan jotenkin mieleen kummittelemaan työkaverin kohtalo parin vuoden takaa, kun hän ilmeisesti treenaili puolikuntoisena sillä seurauksella, että sai sydänlihastulehduksen ja lopulta menehtyi vaikka olikin nuori ja helvetin hyvässä kunnossa.