Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

pystyiskö (jos osais) niin minkä tahansa kuvan muuttamaan 1440x900?

lähinnä kiinnostaa pystyykö pienemmästä resoluution omaavasta kuvasta saamaan ton 1440x900?

Jos se alkuperäinen kuva on pieni niin tulee aika mössöä. Ainakin taustakuvaksi jos laittaan niin alkaa helposti ottaa silmään suurennettu kuva.
Jos kuvasuhde on eri, joutuu kuvaa joka tapauksessa venyttämään tai jättämään reunaan tyhjää.

Miten ennaltaehkäistä pölyä? Tuntuu että jo parissa päivässä pölyä kasaantuu ihan vitusti, ja koko ajan saa olla pyyhkimässä. Ois kiva että paikat olis edes viikon siistinä.

Ilmanpuhdistin. Esim. Elixair. Googlesta lisää.;)

Minulla oli käytössä joskus tuollainen Elixairin puhdistin, kyllä sen vaikutus oli selvä. Ei joutunut pyyhkimään pölyjä läheskään yhtä usein. Kissankarvojakin se onnistui imemään ihan mukavasti.:rolleyes:

Olen tähän asti luullut että syksyllä tulee vain yksi kotimainen sairaalasarja tv.stä. Nyt kuitenkin mainostetaan sekä jotain Sairaalaa, että Sairaalan sykettä. Mitä helvettiä? Mitä nää ohjelmat on? Kumpaa mä nyt katson??

Olen tähän asti luullut että syksyllä tulee vain yksi kotimainen sairaalasarja tv.stä. Nyt kuitenkin mainostetaan sekä jotain Sairaalaa, että Sairaalan sykettä. Mitä helvettiä? Mitä nää ohjelmat on? Kumpaa mä nyt katson??

Sairaala ja Sairaalan syke ovat kummatkin realityhöttöä, joten samassa kastissa ne ovat.

Toisaalta Sairaalan syke on "pelastajat"-sarjan tekijöiltä joten heillä on jo vastaavaa kokemusta saman tyyppisen sarjan tekemisestä.

Toisaalta Sairaala on Neloselta tuleva, joten voisi olla mahdollisesti suuremmalla budjetilla tehty.

Silti en suosittelisi kumpaakaan, realityä pukkaa tarpeeksi. Etsi mielummin käsiisi ihmeidentekijät? :rock:

Kuinkahan kauan olisi fiksua flunssan jälkeen odotella ennen kuin uskaltaa taas lähteä salille? Kaksi päivää? Viisi? Viikko?

Eli treenaat vaikka ootkin vähän kipeenä? Ja olo ei tosta huonone?

Joo, ehkä mä odottelen pari päivää kuitenkin ennen kuin uskaltaudun salille vaikka olikin vaan flunssaa. Ehkä oon ylivarovainen, mutta on jäänyt vaan jotenkin mieleen kummittelemaan työkaverin kohtalo parin vuoden takaa, kun hän ilmeisesti treenaili puolikuntoisena sillä seurauksella, että sai sydänlihastulehduksen ja lopulta menehtyi vaikka olikin nuori ja helvetin hyvässä kunnossa.

Eli treenaat vaikka ootkin vähän kipeenä? Ja olo ei tosta huonone?

Joo, ehkä mä odottelen pari päivää kuitenkin ennen kuin uskaltaudun salille vaikka olikin vaan flunssaa. Ehkä oon ylivarovainen, mutta on jäänyt vaan jotenkin mieleen kummittelemaan työkaverin kohtalo parin vuoden takaa, kun hän ilmeisesti treenaili puolikuntoisena sillä seurauksella, että sai sydänlihastulehduksen ja lopulta menehtyi vaikka olikin nuori ja helvetin hyvässä kunnossa.
Kuulin myös töissä työkaverin veljen kokeneen saman kohtalon. Oli kuulemma flunssaisena reenannut ja sen jälkeen todella kova väsymys iski. Sitten kun meni odottelun jälkeen lääkäriin, niin olikin jo myöhäistä ja noutaja tuli.

Toi tuli ilmi kun perustelin toiselle kaverille sitä etten viitsi treenata kipeänä ja tämä kyseinen henkilö oli kuulolla.

On myös todella kohteliasta muita treenaajia kohtaan käydä niiskuttamassa, yskimässä ja pärskimässä salilla. Kaikkien käpälöimät käsipainot ja tangot ovat erityisen tehokkaita levittämään tartuntaa.

Suosittelen ettei kovasti muutenkaan käpälöi salilla omia kasvojaan, koska sielunsa silmin voi miltei nähdä kuinka kaikki painot ym. käsikahvat kuhisevat kaikennäköistä nilviäistä. En myöskään voi edes kuviella lähteväni salilta pesemättä käsiäni (itse käyn suihkussa vasta kotona). Muutenkin tuo käsien pesu kaikkien julkisten paikkojen jälkeen on ehdoton juttu.

Miten tuo sademäärien millimetrit lasketaan/katsotaan?

Back
Ylös Bottom