Eikö se reppana venyttele?Kyllä mä tosta ruoskivasta hymiöstä teen sellaisen päätelmän että Fuhrer odottaa jäykistyneenä viikonloppua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö se reppana venyttele?Kyllä mä tosta ruoskivasta hymiöstä teen sellaisen päätelmän että Fuhrer odottaa jäykistyneenä viikonloppua.
Ei varmaankaan. Hän on kauhusta kankeana.Eikö se reppana venyttele?
Pitää vain muistaa hieroa kangistuneista kohdista.Jos on paikat jäykkänä suosittelen hierontaa. Rentouttaa kummasti :whip:
Jos on paikat jäykkänä suosittelen hierontaa. Rentouttaa kummasti :whip:
niimpä! senkin hävyttömät puput! phyi :whip:tääl on ihan ihme porukkaa! Alkaa menee hermot ku kaikesta pitää vääntää jotain seksiin liittyvää. Ihan ku ei mitään muuta pyöris päässä ku tissit ja wagina ja mailat ja pussit :curs:
:D
-hymiöJos on sellainen tilanne ettet itse kykene, niin tottakai. Ensimmäinen kerta ilmaiseksi, mut seuraavista joudun jo velottamaan jotain :jahas:Tuutko sä hieroo mun.. "jäykät" paikat?
Jos on sellainen tilanne ettet itse kykene, niin tottakai. Ensimmäinen kerta ilmaiseksi, mut seuraavista joudun jo velottamaan jotain :jahas:
Joo, kaveri on just sellanen jolla on paljon mielipiteitä, mutta hyvin harvoin jotain oikeata asiaa.
Keksikää te jotain tekemistä, mä lähren kaapunkille ja ehtimään uusia skloboja. Mo! Illal sit taas jotain yhteistä kivaa... ;)
Pyykkäsin just käsin pari paitaa. Aivan perseestä! Pyykkääjän paikka olisi vapaana...
Täytyy itsekin kohta lähteä kuskaamaan kaveria Ikeaan kun se tarttee uusia tavaroita :/ *Omaa palkkaa odotellessa*

Toi Ikea on kyllä enemmän perseestä kuin perse ite.
se systeemi on itseasiassa erittäin nerokas mutta sitäkin vittumaisempi! periaatteessa _kaikki_ talon tavarat on katottava läpi ennen kuin pääsee poissa sieltä. voin kuvitella kui paljo ihmiset tekee heräteostoksia sielläToi Ikea on kyllä enemmän perseestä kuin perse ite. Oon kerran käyny tossa vantaalla kyseisessä paikassa enkä varmasti mee enää ikinä. Kauppa on suunniteltu niin, että joutuu kävelemään koko helapaskan läpi päästäkseen sieltä pois. Ja jos oot ettimässä jotain tiettyä tavaraa, niin sen tavaran ettimisessä menee tunti, vähintään. Ja sekin vielä, että siellä on hemmetisti emäntiä ja isäntiä vahinkovankkureiden kanssa keskellä väyliä estämässä avuttoman ihmisen poispääsyä ja kassoilla ihan perkeleelliset jonot. :curs:
Sainkohan avauduttua tarpeeks..![]()

woot? mitäs ne semmoset onMe käydään Ikeassa aika usein hakemassa niitä vajaa euron tarrakarvaharjoja aina kunnon keko, kun ne maksaa muualla yleensä enemmän ja noita kuluu kyllä helvetisti :lol2: