Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mä tosta ruoskivasta hymiöstä teen sellaisen päätelmän että Fuhrer odottaa jäykistyneenä viikonloppua.
Eikö se reppana venyttele?

tääl on ihan ihme porukkaa! Alkaa menee hermot ku kaikesta pitää vääntää jotain seksiin liittyvää. Ihan ku ei mitään muuta pyöris päässä ku tissit ja wagina ja mailat ja pussit :curs:

:D

Jos on paikat jäykkänä suosittelen hierontaa. Rentouttaa kummasti :whip:

tääl on ihan ihme porukkaa! Alkaa menee hermot ku kaikesta pitää vääntää jotain seksiin liittyvää. Ihan ku ei mitään muuta pyöris päässä ku tissit ja wagina ja mailat ja pussit :curs:

:D
niimpä! senkin hävyttömät puput! phyi :whip:

...eiku: :nolo:-hymiö

Tuutko sä hieroo mun.. "jäykät" paikat?
Jos on sellainen tilanne ettet itse kykene, niin tottakai. Ensimmäinen kerta ilmaiseksi, mut seuraavista joudun jo velottamaan jotain :jahas:

Duunikaveri heitti just hyvän läpän:

D: -Lihottaaks omenat? Oon lihonut taas.
Byrd:- Ööh..
D: - Pakko aloittaa urheilemaan taas, hitto ku ei oo ollu aikaa. Tänään meen lenkille.
Byrd: - Mäkin meen salille.
D: -Mä aion lopettaa viinanjuonnin.
Byrd: - Aijaa, ihan tosi?
D:- Njoo, kyl mä lauantaina meen radalle.

:thumbs:

Joo, kaveri on just sellanen jolla on paljon mielipiteitä, mutta hyvin harvoin jotain oikeata asiaa.

Keksikää te jotain tekemistä, mä lähren kaapunkille ja ehtimään uusia skloboja. Mo! Illal sit taas jotain yhteistä kivaa... ;)

Joo, kaveri on just sellanen jolla on paljon mielipiteitä, mutta hyvin harvoin jotain oikeata asiaa.

Keksikää te jotain tekemistä, mä lähren kaapunkille ja ehtimään uusia skloboja. Mo! Illal sit taas jotain yhteistä kivaa... ;)

Niitä riittää..

Pidä hauskaa.. Mietitään sit tarkemmin mitä yhteistä kivaa voitas pitää. ;)

Pyykkäsin just käsin pari paitaa. Aivan perseestä! Pyykkääjän paikka olisi vapaana...
Täytyy itsekin kohta lähteä kuskaamaan kaveria Ikeaan kun se tarttee uusia tavaroita :/ *Omaa palkkaa odotellessa*

Oon kyllä huono shoppailija. Viisi kauppaa kiersin läpi eikä mitään löytynyt.

Pyykkäsin just käsin pari paitaa. Aivan perseestä! Pyykkääjän paikka olisi vapaana...
Täytyy itsekin kohta lähteä kuskaamaan kaveria Ikeaan kun se tarttee uusia tavaroita :/ *Omaa palkkaa odotellessa*

Toi Ikea on kyllä enemmän perseestä kuin perse ite. Oon kerran käyny tossa vantaalla kyseisessä paikassa enkä varmasti mee enää ikinä. Kauppa on suunniteltu niin, että joutuu kävelemään koko helapaskan läpi päästäkseen sieltä pois. Ja jos oot ettimässä jotain tiettyä tavaraa, niin sen tavaran ettimisessä menee tunti, vähintään. Ja sekin vielä, että siellä on hemmetisti emäntiä ja isäntiä vahinkovankkureiden kanssa keskellä väyliä estämässä avuttoman ihmisen poispääsyä ja kassoilla ihan perkeleelliset jonot. :curs:

Sainkohan avauduttua tarpeeks..:rolleyes:

Toi Ikea on kyllä enemmän perseestä kuin perse ite. Oon kerran käyny tossa vantaalla kyseisessä paikassa enkä varmasti mee enää ikinä. Kauppa on suunniteltu niin, että joutuu kävelemään koko helapaskan läpi päästäkseen sieltä pois. Ja jos oot ettimässä jotain tiettyä tavaraa, niin sen tavaran ettimisessä menee tunti, vähintään. Ja sekin vielä, että siellä on hemmetisti emäntiä ja isäntiä vahinkovankkureiden kanssa keskellä väyliä estämässä avuttoman ihmisen poispääsyä ja kassoilla ihan perkeleelliset jonot. :curs:

Sainkohan avauduttua tarpeeks..:rolleyes:
se systeemi on itseasiassa erittäin nerokas mutta sitäkin vittumaisempi! periaatteessa _kaikki_ talon tavarat on katottava läpi ennen kuin pääsee poissa sieltä. voin kuvitella kui paljo ihmiset tekee heräteostoksia siellä :rolleyes:

Me käydään Ikeassa aika usein hakemassa niitä vajaa euron tarrakarvaharjoja aina kunnon keko, kun ne maksaa muualla yleensä enemmän ja noita kuluu kyllä helvetisti :lol2:

Back
Ylös Bottom