Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja mä en tarkottanu mitään mikä liittyy sukulaisiin. Paitsi jos me ollaan serkkuja, sit saat tehä poikkeuksen ;)

Dinho10: Ku alettais tässä kunnolla runttaamaan ni raukoilla menis monta viikkoa päästä yli siitä näystä. Ei todellakaan lapsille, eikä mielellään aikuisillekkaan :)

E: Lähtiks joku tänään lätkämatsiin ilman mua? :rolleyes: Se on kovaa piiskaa tiedossa jos näin teki.

Dinho10: Ku alettais tässä kunnolla runttaamaan ni raukoilla menis monta viikkoa päästä yli siitä näystä. Ei todellakaan lapsille, eikä mielellään aikuisillekkaan :)

Kiitos tästä mielikuvasta :urjo:

Haistamaan mitä?

Kyllä siellä nyt pikkasen alkaa savi tuoksumaan ku kaks raavasta miestä nykii toisiaan sontikseen viiden minuutin vaihdolla. Ah, se testosteronin suloisenkatkera tuoksu kun hiki valuu selkäkaarta pitkin karvaisten jalkojen hinkatessa yhteen.

Niin, miten kävisi?

Luultavasti pakotettais se tekee jotain jännää sit ku ois pari kolme tuntia per naama ajeltu toisiamme. Kyl ny yhelle naiselle jotain käyttöä keksii.

E:
Luulenpa, että siinä kävis loppujen lopuksi aika helvetin hyvin

Sanotaan näin että tuskin ihan hirveeseen puutteeseen jäisit ;)

:lol2: Voi siun kanssais.

Minä en pidä tästä homosovinismista.

Alkais lukemaan ylppäreihin kun ei tullut unikaan.

Back
Ylös Bottom