Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Platonin mukaan tiede tarkoitti havaintoa ja uskomuksia joita pidettiin tosina.
Olin tänään hereillä luennolla. hetken.
Jos vaikka latais safkaa naamaan ja menis nukkumaan hetkeksi.

Mun mielestä filosofia on aika vammasta. Pohdittiin lukion filosofian tunnilla 3 ensimmäistä tuntia että kun puu kaatu metsässä niin kuuluuko siitä ääni? :jahas:

Mun mielestä filosofia on aika vammasta. Pohdittiin lukion filosofian tunnilla 3 ensimmäistä tuntia että kun puu kaatu metsässä niin kuuluuko siitä ääni? :jahas:
Mihis tulokseen päädyitte? Entä onko sitä puun kaatumissa todistassa joku? Entä jos se puu on koivu?

Mihis tulokseen päädyitte? Entä onko sitä puun kaatumissa todistassa joku? Entä jos se puu on koivu?
Ei saatu tulosta. Ja ideanahan on se ettei sitä kaatumista todista kukaan.
Toinen asia mitän pohdittiin oli se että kun jääkaapin oven laittaa kiinni niin sammuuko se valo siellä sisällä? Ei saatu siitäkään tulosta.

Sammuu se, siinä on katkaisija sitävarten. Itsehän voisin kaataa vaikka koko sademetsän, opettaakseni niille urpoille, että kyllä siellä metsässä rytisee olivat ne paikalla tai ei.

No niin sammuuhan se mutta kun idea on just siinä että mistä sen tietää sammuvan kun ei sitä todista ketään siellä jääkaapin sisällä.

Otetaan töpseli seinästä niin voi olla varma.

On teillä jutut. :rolleyes:

Toi ei ollu vaihtoehto :D Entäs sitten se puujuttu? Millä sen ratkaisisit?
Kaatamalla koko sademetsän. Tai sit livautan kasettinauhurin keskelee metsää, ja soitan playbackina niille hihhuleille ensin tunnin karhun paritteluhuutoja ja sitten kun puu kaatuu.

T-Byrd: Haluutko liittyä keskusteluun? :rolleyes:
Ääh, mä oon ihan tylsää seuraa nyt kun oon töissä. Hajoilen vaan koko ajan kaikelle ja päähän alkaa kohta taas koskemaan. Nyt tekis lasi kylmää olutta poikaa! :kuola:

Jos lippu on ilmanen niin meikä voi tulla... :jahas:

HIFK :rock:

Kyllä se ilmainen on (itsekin ne ilmaiseksi saanut). Nyt alkaa näyttää tosiaan siltä, että joko nappaan jonkun pakkislaisen (hiton Fuhrer lupas tulla, mutta ei sitäkään näy täällä missään) ihka oikeasti mukaan, tai sitten annan molemmat liput pois.

pahis: me mennään mahdollisesti matsiin...;)

Pannaan tikikamera sisälle ottamaan videokuvaa oven sulkeutuessa?
Sit avataan ovi, ja katotaan se kuvattu pätkä, ja onnitellaan itseämme.
Niksipakkis.

Muistaakseni koko roskan idea oli se ettei tilannetta ratkaistu mitenkään noin SerialLoserin/Kimssonin tavalla vaan ratkaisu piti vain pohtia ja ottaa huomioon kaikkia eri vaihtoehtoja.

T-Byrd: Fuhrer alko joko jänistää(en kyllä usko?) tai sitten vaan ei oo kerenny vielä koneelle. Eiköhän se illalla viimeistään ittestään ilmoittele.

Back
Ylös Bottom