Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vetelen sun jälkeen ykköseen sekä kakkoseen.
Itse voisin piestä alyssan, sen jälkeen käyttää hänen kyyneleitään liukasteena masturboidessani dinhon kahviin. Skermaa skermaa! :haart:

Itse voisin piestä alyssan, sen jälkeen käyttää hänen kyyneleitään liukasteena masturboidessani dinhon kahviin. Skermaa skermaa! :haart:
Oot aina niin romanttinen :haart: Kuivana kakkoseen vetäessä muistat vaimean inahduksen kuuluessa aina kohteliaasti sylkäistä.

Käytiin pelaa amerikkalaista. Oli ihan vitun kivaa vaikka en tienny yhtään mitä pitää tehdä ja säntäilin vaan kentällä:D

Oletkos Biroo ikinä kokeillut "Cleveland steamrolleria"? Voisit oppia taas jotain uutta.
Kiersi muuten aamulla aika lahjakkaasti pakki. Vessaan iskettyä tuotosta voisi kuvailla miltei ruiskumaalaamiseksi. Keitaan vesi säilyi juomakelpoisena, mutta maljan reunat olivat ruosteen peitossa.

No onpas mukavia suunnitelmia taas :jahas:

Fuhrör, meidän Byrd on sellainen mamma, että jopa sä saisit kehutun koivuhalkosi huutamaan armoa tankin vielä surratessa.

Jaa, onko joku ottanut WTF? miitin omakseen?????????? Se kuuluu jo neljälle ensimmäiselle. ei sinne paljon ollut halukkaita viimeksikään..........................................................

Näytit varmaan suhteellisen älykkäältä.. :rolleyes:

Periaatteessa olin aina siellä missä pallo ei ollu:rolleyes: Ei vaan oikein uskaltanu kunnolla kaataa toista, pelotti että teloo ittensä ja toisensa. Ens kerralla sitten rajummin:evil:

Cleveland steamroller: Se on synkkää paskaa! En suosittele kellekään ellei ole saksalaisen laaturakastelun ystävä...

Nyt alkaa homma näyttää hyvältä! Siitä puhe mistä puute vai miten se nyt menikään..:rolleyes:

Back
Ylös Bottom